Η ευθύνη του ιδιωτικού τομέα
Η συζήτηση περί διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων εξαντλείται ως επί το πλείστον στο Δημόσιο, στον κρατικό μηχανισμό, σε αυτό που έχουμε συνηθίσει να αποκαλούμε «βαθύ κράτος». Σε αυτόν τον τομέα, λοιπόν, έχουν γίνει πολλά βήματα προς τα εμπρός τόσο με την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών όσο και με το νέο πλαίσιο που δημιουργούν νόμοι, μέτρα και ρυθμίσεις, που έχουν νομοθετηθεί και υλοποιηθεί τα τελευταία επτά χρόνια..