Η πρώην πρόεδρος της Βουλής, με ανάρτησή της στο Facebook, σχολίασε την άρνηση Γλέζου να παραστεί στην εκδήλωση στην Πνύκα, στο πλαίσιο της επίσκεψης Μακρόν, λέγοντας: «Φαίνεται υπάρχουν καλοί και κακοί κατακτητές. Α ρε Μανώλη με την πάρτη σου…».
Ολόκληρη η ανάρτηση της Ζωής Κωνσταντοπούλου στο Facebook
«Ο Μανώλης Γλέζος που πριν 3 μήνες με έσπρωξε για να βάλει τη γερμανική σημαία στο Δίστομο, σήμερα δηλώνει ότι “δεν θα παρευρεθεί στην βεβήλωση της Πνύκας”.
Φαίνεται υπάρχουν καλοί και κακοί κατακτητές.
Α ρε Μανώλη με την πάρτη σου…»
https://www.facebook.com/zoe.konstantopoulou.official/posts/1847892825526846

![Εντυπωσιασμένος από τις Βερσαλλίες ο Τραμπ [εικόνες]](https://www.eleftherostypos.gr/wp-content/uploads/2026/06/trump-macron-versalies5-150x150.jpg)