Το e-tron GT διαθέτει ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 582 ίππων (434 kW). Η εταιρεία δήλωσε πως αναμένει το μοντέλο παραγωγής να πραγματοποιεί την επιτάχυνση από την στάση στα 100 χλμ/ώρα σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει τα 200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα και αναμένεται να έχει αυτονομία περίπου 400 χιλιόμετρα. Η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 240 χλμ/ώρα, για λόγους αυτονομίας.
Εξωτερικά δείχνει πολύ επιθετικό με έναν δυναμικό σχεδιασμό στον εμπρός προφυλακτήρα, με εσοχές αέρα ώστε να ψύχονται οι μπαταρίες και Matrix LED φώτα, ενώ εντύπωση προκαλεί η έλλειψη χερουλιών στις πόρτες.
Το μοντέλο παραγωγής θα έχει πολύ μικρές διαφορές από το concept, ανέφερε μεταξύ άλλων η Audi.
Αυτά είναι τα νέα ηλεκτρικά Toyota bZ3C και bZ3X για την αγορά της Κίνας
Με μία ματιά μέσα βλέπουμε την μινιμαλιστική καμπίνα, με τις περισσότερες ρυθμίσεις και λειτουργίες να επιλέγονται μέσα από την οθόνη αφής.
Ο πίνακας οργάνων είναι επίσης πλήρως ψηφιακός και η καμπίνα δείχνει να έχει σχεδιαστεί με προσανατολισμό τον οδηγό. Εκτός από τα παραπάνω, υπάρχει νέο τιμόνι με επένδυση alcatnara, και ένας σχεδιασμός 4 θέσεων.
Το e-tron GT θα μπει στην παραγωγή προς το τέλος του 2020 και οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2021.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]