Σύμφωνα με το thestival.gr, ο δήμαρχος έστειλε σήμερα (22/6) επιστολή προς τη Thema ζητώντας να λειτουργεί το μετρό μέχρι τη 1 τα ξημερώματα και να μην σταματούν τα δρομολόγιά του από τις 11 το βράδυ, όπως συμβαίνει σήμερα. Στην επιστολή του αναφέρεται στις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών, ειδικά κατά τις νυχτερινές ώρες τις Παρασκευές και τα Σάββατα. Το μετρό λειτουργεί ξανά για το κοινό από το περασμένο Σάββατο με ωράριο λειτουργίας από τις 05:15 έως τις 23:00 από Δευτέρα έως Κυριακή.