Η σχετική απόφαση, όπως επισημαίνουν ελήφθη, «λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος που καταγράφεται και με σκοπό την επαρκή διάθεση χρόνου για την καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των πολιτών».
Η διαδικασία αξιολόγησης στοχεύει στη βελτίωση της διεπαφής των πολιτών με τις δημόσιες υπηρεσίες και τους φορείς τόσο της κεντρικής κυβέρνησης όσο και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ενώ παράλληλα μέσω της μέτρησης ικανοποίησης υπηρεσιών επιδιώκεται η άρση των δυσλειτουργιών, για ένα κράτος πιο αποτελεσματικό και πιο φιλικό. Υπενθυμίζεται ότι δικαίωμα πρόσβασης στην ψηφιακή εφαρμογή έχουν όλα τα ενήλικα φυσικά πρόσωπα, εφόσον έχουν εγγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ), με διεύθυνση διαμονής εντός Ελλάδας.
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι δήμοι φαίνεται να έχουν ιδιαίτερο προβλήματα, καθώς από τις μέχρι τώρα αξιολογήσεις ο μέσος όρος είναι 3,9 με άριστα το 10! Μάλιστα, χωρίς να έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί τα στοιχεία κάτω από τη βάση βαθμολογούνται οι μεγαλύτεροι δήμοι της χώρας. Ως το μεγαλύτερο πρόβλημα διαφαίνεται το πάρκινγκ. Οι τομείς που ζητήθηκε η άποψη των πολιτών ήταν η καθαριότητα, ο ηλεκτροφωτισμός, το πράσινο, τα σχολεία και το πάρκινγκ.
Ειδήσεις Σήμερα
- Παρά πέντε: Αποκαλύψεις Καπουτζίδη για το reunion
- ΟΠΕΚΑ: Πότε θα καταβληθούν τα επιδόματα στους δικαιούχους
- Επίθεση Τραμπ στον Ραμαφόσα – Έδειξε βίντεο με γενοκτονία λευκών Νοτιοαφρικανών – Επικές ατάκες [δείτε βίντεο]
- Νίκος Γαλανός: Οι αδημοσίευτες φωτογραφίες από τα γυρίσματα της «Γης της ελιάς»
- Σφοδρή επίθεση Μαρινάκη σε ΠΑΣΟΚ: Χρησιμοποιούν τις χειρότερες των πρακτικών των κομμάτων του άκρατου λαϊκισμού