Η Θεσσαλονίκη, ως μητροπολιτικό κέντρο, ενισχύθηκε με έργα υποδομής όπως η λειτουργία του μετρό και η επέκτασή του προς Καλαμαριά, καθώς και το επιβλητικό FlyOver, ενώ προχωρά η κατασκευή δύο νέων νοσοκομείων, του παιδιατρικού και του ογκολογικού. Παράλληλα, η Εγνατία Οδός, τα λιμάνια και η εγγύτητα με τις βαλκανικές πρωτεύουσες ενισχύουν τη θέση της περιοχής ως πύλης προς τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Στον τομέα της Eνέργειας, η Δυτική Μακεδονία βρίσκεται στο επίκεντρο της Δίκαιης Μετάβασης, με έργα Aνανεώσιμων Πηγών, δίκτυα φυσικού αερίου και νέες βιομηχανικές ζώνες, ώστε να αντισταθμιστεί η απώλεια θέσεων από την απολιγνιτοποίηση. Η κυβέρνηση κατευθύνει 3,7 δισ. ευρώ μέσω του Ταμείου Δίκαιης Μετάβασης στην περιοχή. Επίσης, από το 2019 επενδύει σταθερά στην Παιδεία και τον Πολιτισμό, αναδεικνύοντας τα πανεπιστήμια, τους αρχαιολογικούς χώρους και το Αγιον Ορος σε μοχλούς ανάπτυξης.
Η Βόρεια Ελλάδα δεν αντιμετωπίζεται πλέον ως γεωγραφικό διαμέρισμα δεύτερης ταχύτητας. Αντιθέτως, αποτελεί προτεραιότητα εθνικής σημασίας, με την κυβέρνηση να αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την ισόρροπη ανάπτυξη και την ενίσχυση της περιφερειακής συνοχής. Μένουν ακόμη πολλά να γίνουν, αλλά η παρούσα κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι έχει την αποφασιστικότητα και τα «εργαλεία» να προχωρά σε έργα ουσίας και να μη στέκεται μόνο σε λόγια και εξαγγελίες…