Σύμφωνα με ανακοίνωση του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης, εργαζόμενος τραυματίστηκε στο κεφάλι όταν η πόρτα του αμπαριού έκλεισε βίαια, λόγω αποδέσμευσης του ιμάντα συγκράτησης της.
Ο εργαζόμενος υπάγεται στο δυναμικό εταιρείας εξυπηρέτησης εδάφους του αεροδρομίου και τραυματίζεται από ατύχημα, ενώ έχουν καταγραφεί και θάνατοι στα αεροδρόμια Ελ. Βενιζέλος και Ζακύνθου.
Από το σωματείο επισημαίνεται ότι «σε όλα τα αεροδρόμια — και στη Θεσσαλονίκη — οι εργαζόμενοι δουλεύουν σε καθεστώς απόλυτης εντατικοποίησης προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της σεζόν. Τα ρεκόρ προσέλευσης τουριστών και τα ρεκόρ κερδοφορίας σπάνε το ένα μετά το άλλο κυριολεκτικά πάνω στις πλάτες των εργαζομένων».
Μάλιστα τονίζεται ότι το προηγούμενο διάστημα, το προσωπικό του αεροδρομίου εργάστηκε υπό συνθήκες καύσωνα, «με σοβαρές επιπτώσεις στη σωματική τους αντοχή και την υγεία τους».
Παράλληλα, γίνεται λόγος για εργασία σε κυλιόμενα ωράρια, με μόλις 11 ώρες ξεκούρασης μέχρι την επόμενη βάρδια, που όπως λέγεται επιβαρύνει ακόμη περισσότερο ένα ήδη εξαντλημένο προσωπικό.
Τέλος, τονίζεται ότι «είναι πάγια τακτική των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στα αεροδρόμια να προσλαμβάνουν εργαζόμενους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, ανανεούμενες μήνα με μήνα. Το αποτέλεσμα είναι εργαζόμενοι χωρίς επαρκή εκπαίδευση ή εξειδίκευση, που κυριολεκτικά “ρίχνονται στα βαθιά” μέσα στη σεζόν».

