Η απόφαση γνωστοποιήθηκε κατά τη διάρκεια συγκέντρωσης στην πλατεία Σύνταγμα, όπου εκπρόσωποι της συλλογικότητας ανέφεραν ότι, μετά από διαβουλεύσεις τόσο με τους δύο απεργούς πείνας όσο και στο εσωτερικό της κοινότητας, αποφασίστηκε η διακοπή της κινητοποίησης με αυτή τη μορφή.
Όπως σημειώθηκε, ο αγώνας θα συνεχιστεί πλέον με άλλους τρόπους διεκδίκησης, ενώ είχε προηγηθεί και σχετικό ψήφισμα του Δήμος Αθηναίων που ζητούσε τη λήξη της απεργίας. Η υπόθεση συνδέεται με τις δράσεις της κοινότητας των Προσφυγικά Λεωφόρου Αλεξάνδρας, η οποία συνεχίζει τις παρεμβάσεις της με διαφορετικές μορφές κινητοποίησης.