Η γυναίκα, η οποία ήταν και η ίδια γιατρός, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή το μεσημέρι, ωστόσο το Σάββατο παρουσίασε επιπλοκές στην υγεία της. Τη Δευτέρα κρίθηκε αναγκαία η εισαγωγή της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου «Βοστάνειο».
Στη συνέχεια αποφασίστηκε η διακομιδή της σε νοσοκομείο της Αθήνας. Την Τρίτη 23 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε αεροδιακομιδή, μαζί με τον σύζυγό της, ο οποίος είναι επίσης γιατρός. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η 36χρονη κατέληξε λίγες ώρες αργότερα.
Όπως ανέφερε ο διευθυντής της μαιευτικής κλινικής του «Βοστάνειου» Νοσοκομείου, αναμένονται τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων, προκειμένου να αποσαφηνιστούν τα αίτια που οδήγησαν στην τραγική εξέλιξη.