Ο 43χρονος Πρζεμίσλαβ Γεζιόρσκι πυροβολήθηκε πέντε φορές στο στήθος και τον λαιμό σε προάστιο της ελληνικής πρωτεύουσας στις 4 Ιουλίου, σύμφωνα με το πολωνικό ειδησεογραφικό πρακτορείο TVP World.
Η αστυνομία έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό αφού ο ένοπλος, ο οποίος περιγράφεται ως ψηλός και αθλητικός, έφυγε από το σημείο με τα πόδια. Ο Γεζιόρσκι, ο οποίος δίδασκε οικονομικά για μια δεκαετία, φέρεται να βρισκόταν στην Ελλάδα για μια ακρόαση σχετικά με την επιμέλεια των παιδιών με την πρώην σύζυγό του, η οποία είχε επιστρέψει στη χώρα πριν από έξι χρόνια.
Ο αδελφός του, Λούκας Γεζιόρσκι, έγραψε στη σελίδα crowdfunding, WhyDonate: «Ήταν θύμα ενός τρομερού εγκλήματος και ο δράστης εξακολουθεί να διαφεύγει».
«Η οικογένειά μας είναι συντετριμμένη και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διασφαλίσουμε ότι θα αποδοθεί δικαιοσύνη. Ο Πρζέμεκ ήταν ένας στοργικός πατέρας δύο μικρών παιδιών και ένας αγαπημένος καθηγητής στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Haas στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϋ.
«Ήταν κορυφαίος ακαδημαϊκός στην επιστήμη του μάρκετινγκ, την βιομηχανική οργάνωση και την ανάλυση δεδομένων. Αγαπούσε τη διδασκαλία και το να μοιράζεται το πάθος του για τις περιπλοκές της ανάλυσης μάρκετινγκ και της επιστήμης μάρκετινγκ με τους μαθητές του.»
Μετά το τραγικό περιστατικό, η κοσμήτορας του Berkeley Haas, Jennifer Chatman, εξέδωσε μια δήλωση αποκαλώντας τον Jeziorski «αγαπημένο» μέλος της «κοινότητας Haas».
Ο Chatman δήλωσε στο ABC 7: «Είμαστε συντετριμμένοι από την είδηση του τραγικού και ξαφνικού θανάτου του καθηγητή Przemyslaw Jeziorski, ενός αγαπημένου μέλους του διδακτικού προσωπικού μάρκετινγκ και της κοινότητας Haas». Ο Jeziorski εντάχθηκε στο διδακτικό προσωπικό της Haas ως επίκουρος καθηγητής μάρκετινγκ το 2012.
«Ενώ οι αρχές διερευνούν τι συνέβη, η προσοχή μας επικεντρώνεται στην υποστήριξη της κοινότητάς μας κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου. Η καρδιά μου είναι με την οικογένεια και τους αγαπημένους του Πρζέμεκ. Θα μας λείψει.»
Ο Jeziorski εντάχθηκε στο διδακτικό προσωπικό του Haas ως επίκουρος καθηγητής μάρκετινγκ το 2012, μετά από σπουδές στη Σχολή Οικονομικών SGH της Βαρσοβίας, στο Πανεπιστήμιο της Αριζόνα, στο Πανεπιστήμιο του Σικάγο και στο Πανεπιστήμιο Στάνφορντ. Η έρευνά του επικεντρώθηκε στο ποσοτικό μάρκετινγκ, την βιομηχανική οργάνωση, την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία και τη ρύθμιση, το ψηφιακό μάρκετινγκ και την χρηματοοικονομική τεχνολογία, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Haas.

