Η Kering ανακοίνωσε ότι εντόπισε τον Ιούνιο πως «ένα μη εξουσιοδοτημένο τρίτο μέρος κατάφερε να εισέλθει προσωρινά στα συστήματά μας και να αποκτήσει πρόσβαση σε περιορισμένα στοιχεία πελατών από ορισμένους από τους οίκους μας», χωρίς να κατονομάσει τις επηρεαζόμενες εταιρείες.
Η επίθεση εντάσσεται σε ένα ευρύτερο φαινόμενο παραβιάσεων δεδομένων που πλήττει πολυτελείς μάρκες και καταστήματα φέτος. Παρόμοιες παραβιάσεις έχουν σημειωθεί στον οίκο Cartier του ομίλου Richemont και σε ορισμένες φίρμες του LVMH, με την επιτροπή ελέγχου της ιδιωτικότητας να διερευνά, τον Ιούλιο, διαρροή που επηρέασε περίπου 419.000 πελάτες του Louis Vuitton.
Τα στοιχεία που εκλάπησαν περιλαμβάνουν ονόματα, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνα, διευθύνσεις και συνολικά ποσά δαπανών στα καταστήματα των οίκων. Ο όμιλος Kering διαβεβαιώνει ότι καμία οικονομική πληροφορία, όπως αριθμοί πιστωτικών καρτών ή τραπεζικών λογαριασμών, δεν επηρεάστηκε.
Οι χάκερ, που αυτοαποκαλούνται “Shiny Hunters”, ισχυρίζονται πως έχουν στην κατοχή τους δεδομένα που συνδέονται με 7,4 εκατομμύρια μοναδικές διευθύνσεις email.
Η Kering ανέφερε ότι οι οίκοι ενημέρωσαν αρμόδιες αρχές και πελάτες για την παραβίαση, χωρίς όμως να διευκρινιστεί ποιες χώρες επηρεάστηκαν, όταν ρωτήθηκε από το Reuters.

