Το φαρμακείο… μαγαζάκι και η ρίζα του προβλήματος
Οσα συνέβησαν προχθές στο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ, στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, είναι ντροπιαστικά για το κράτος. Εντυπωσιακό επίτευγμα το gov.gr, ναι, έχει εξαφανίσει τη γραφειοκρατία και ανούσιες ουρές ταλαιπωρίας, που ήταν καθεστώς επί δεκαετίες. Αλλά, όπως φαίνεται, δεν αρκεί..