«Τσίτσο, το λιμάνι… επιστρέφει στο πλοίο»
Μέχρι προχθές νόμιζα πως το πολιτικό τσίρκο που είχαμε παρακολουθήσει επί προεδρίας Κασσελάκη στον ΣΥΡΙΖΑ -όταν το κόμμα τού πήρε τα κλειδιά και δεν τον άφησε να συμμετάσχει ούτε στο Συνέδριο- είχε τελειώσει..