Οι χρήστες προτιμούν όλο και περισσότερο να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να περιηγηθούν στο διαδίκτυο, να κάνουν αγορές, να ενημερωθούν και να επικοινωνήσουν. Αυτή η αλλαγή στις συνήθειες τους έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν και να επενδύσουν σε εφαρμογές κινητών συσκευών, προκειμένου να προσφέρουν μία πιο άμεση και προσωποποιημένη εμπειρία στους πελάτες τους.
Η ανάπτυξη εφαρμογών έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής των επιχειρήσεων, αφού προσφέρουν πλεονεκτήματα, όπως η ταχύτερη φόρτωση περιεχομένου, η δυνατότητα αποστολής ειδοποιήσεων και η καλύτερη αξιοποίηση των λειτουργιών μιας κινητής συσκευής, όπως το GPS. Οι επιπλέον εφαρμογές επιτρέπουν στην εκάστοτε εταιρεία να συλλέξει πολύτιμα δεδομένα για τις προτιμήσεις και τη γενικότερη συμπεριφορά του καταναλωτή, ώστε να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους και να προσφέρουν πιο στοχευμένες προσφορές.
Στοιχηματικά Sites ή App;
Στον κόσμο του online καζίνο και στοιχήματος, η επιλογή μεταξύ της κλασικής χρήσης μίας ιστοσελίδας, ή μίας εξατομικευμένης εφαρμογής, είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς χρήστες. Τα στοιχηματικά sites προσφέρουν ευκολία, καθώς δεν απαιτούν εγκατάσταση και υποστηρίζουν πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή – οποιαδήποτε στιγμή. Στον αντίποδα, οι εφαρμογές προσφέρουν μία πιο γρήγορη και ομαλή εμπειρία στον χρήστη, με καλύτερη απόδοση από ότι ένας κοινός ιστότοπος, αλλά και λειτουργίες όπως οι ειδοποιήσεις για σημαντικά γεγονότα, ή προσφορές.
Οι εφαρμογές συχνά διαθέτουν βελτιστοποιημένο περιβάλλον, που είναι προσαρμοσμένο σε κάθε συσκευή, επιτρέποντας μία πιο γρήγορη και εύκολη τοποθέτηση στοιχημάτων. Παράλληλα παρέχουν επιπλέον δυνατότητα, όπως την παρακολούθηση αγώνων, την ανάλυση στατιστικών και σίγουρα μία ευκολότερη διαχείριση του προσωπικού λογαριασμού – σε σχέση με αυτή του browser.
Η Στρατηγική Σχεδιασμού
Η ανάπτυξη ιστοσελίδων που προσαρμόζονται, ανάλογα με το μοντέλο και το μέγεθος της κάθε οθόνης (responsive design), είναι απαραίτητη για μία ομαλή εμπειρία. Παρόλα αυτά, οι επιχειρήσεις που υιοθετούν την mobile-first στρατηγική, θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι πιο εξελιγμένες, αφού οι κινητές συσκευές στατιστικά χρησιμοποιούνται περισσότερο. Συνεπώς, ο σχεδιασμός του περιεχομένου, πρώτα για mobile περιβάλλον και έπειτα για μεγαλύτερες οθόνες και συσκευές, τους προσφέρει μεγαλύτερες πιθανότητα προσέλκυσης κοινού.
Η Επίδραση της Κινητής Πρόσβασης στην Συμπεριφορά του Καταναλωτή
Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση των κινητών συσκευών, έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις και λαμβάνουν αποφάσεις. Οι χρήστες αναμένουν άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες προϊόντων, αξιολογήσεις και τιμές, ενώ βρίσκονται εν κινήσει. Αυτή η προσδοκία έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις να επενδύουν σε mobile-friendly ιστοσελίδες και εφαρμογές που παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες άμεσα και αποτελεσματικά.
Επιπλέον η δυνατότητα πραγματοποίησης αγορών μέσω κινητού, έχει αυξήσει τις προσδοκίες των καταναλωτών, για ευκολία και ταχύτητα. Οι επιχειρήσεις που προσφέρουν μία ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών – μέσω mobile – έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να προσελκύσουν και να διατηρήσουν πελάτες, ενώ εκείνες που δεν έχουν προσαρμοστεί στις νέες τεχνολογίες, αν και δεν είναι πλέον πολλές, κινδυνεύουν να μείνουν πίσω.
Το Μέλλον της Πρόσβασης
Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία και απρόσκοπτα, η πρόσβαση μέσω κινητού θα γίνεται όλο και πιο απαραίτητη, ενώ οι επιχειρήσεις θα πρέπει να παρακολουθούν τα trends, ώστε να προσαρμόζονται ανάλογα και να παραμένουν ανταγωνιστικές. Αυτό περιλαμβάνει την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών, όπως το AI ή το virtual reality, ώστε η εμπειρία του χρήστη να γίνει πιο προσωποποιημένη και διαδραστική.
Ταυτόχρονα οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αντιμετωπίσουν προκλήσεις, όπως η ασφάλεια των δεδομένων, η προστασία της ιδιωτικότητας και η ανάγκη για συνεχή ενημέρωση και συντήρηση των εφαρμογών τους. Η επιτυχία θα καθοριστεί από την ικανότητα των επιχειρήσεων, να κρατήσουν τους πελάτες τους όσο το δυνατόν περισσότερο ικανοποιημένους.

