Σε συνέντευξη στο περιοδικό People, η Σουίνι είπε: «Ειλικρινά, έμεινα έκπληκτη από τις αντιδράσεις. Το έκανα γιατί αγαπώ τα τζιν και το brand. Δεν υποστηρίζω τις απόψεις που κάποιοι επέλεξαν να συνδέσουν με την καμπάνια. Πολλοί μου απέδωσαν κίνητρα και ετικέτες που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα». Η παρουσία της στην καμπάνια ήταν σύντομη αλλά προκάλεσε εκτενή δημόσιο διάλογο, με δημοσιεύματα, σχόλια και βίντεο αντιδράσεων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Sydney Sweeney Shares Emotional Response to Controversial American Eagle Jeans Ad: ‘I’m Against Hate’ (Exclusive) https://t.co/1r1YLNbqZp
— People (@people) December 6, 2025
Το κεντρικό στοιχείο της καμπάνιας φέρει τον τίτλο «Sydney Sweeney Has Great Genes/Jeans», λογοπαίγνιο ανάμεσα στις λέξεις genes (γονίδια) και jeans (τζιν). Στα διαφημιστικά σποτ, η Σουίνι εμφανίζεται φορώντας αποκλειστικά τζιν, περπατά προς μια μεγάλη αφίσα με τη φωτογραφία της και σβήνει τη λέξη «genes» με λευκή μπογιά προκειμένου να την αντικαταστήσει με τη λέξη «jeans». Σε άλλο σποτ, η ηθοποιός κουμπώνει το τζιν της ενώ ακούγεται voiceover που εξηγεί πώς τα γονίδια καθορίζουν χαρακτηριστικά όπως το χρώμα των μαλλιών, της προσωπικότητας και των ματιών. Στο τελικό πλάνο η Σουίνι, που έχει γαλανά μάτια, κοιτάζει την κάμερα και λέει: «Τα τζιν/γονίδιά μου είναι μπλε», όπου η ίδια προφορά των δύο λέξεων άνοιξε το πεδίο για διττές αναγνώσεις της επικοινωνιακής πρόθεσης.
Στην πλατφόρμα TikTok και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα, χρήστες δημιούργησαν και κοινοποίησαν βίντεο με αναλύσεις και αντιδράσεις που επικεντρώθηκαν στη διπλή ερμηνεία και στη δυνατότητα ότι το λογοπαίγνιο μπορεί να ερμηνευτεί ως αναφορά σε ιδέες φυλετικής ανωτερότητας. Κριτικοί και πολίτες υποστήριξαν ότι η καμπάνια υπονοεί ιεράρχηση χαρακτηριστικών όπως τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια. Η καμπάνια δέχτηκε σφοδρή κριτική, με κατηγορίες εναντίον της Σουίνι και της American Eagle για προώθηση «ναζιστικής προπαγάνδας» και «ρατσιστικών υπονοουμένων», οι οποίες αναπαράχθηκαν σε ρεπορτάζ και αναρτήσεις. Επιπλέον, σε πολλαπλές αναρτήσεις και κείμενα αναλύθηκε η επιλογή του μπλε ως χρώματος του προϊόντος και της αναφοράς στα γαλανά μάτια, καθώς και η χρήση του επιθέτου «great» σε συνδυασμό με το «genes», που ορισμένοι επικριτές θεώρησαν ότι ενισχύει την ιδέα ανωτερότητας. Ο διάλογος αφορά επίσης τα όρια του διαφημιστικού χιούμορ και την ανάγκη ευαισθησίας σε θέματα που αφορούν ταυτότητες. Το θέμα εξελίχθηκε σε ευρύτερη συζήτηση για την ευθύνη των διαφημιστικών μηνυμάτων και τις επιπτώσεις τους στην κοινή συνείδηση.
Η Σουίνι σημείωσε ακόμα ότι στο παρελθόν απέφευγε να απαντά σε αρνητικά ή θετικά δημοσιεύματα, αλλά ότι «πρόσφατα συνειδητοποίησα ότι η σιωπή μου πάνω σε αυτό το θέμα διεύρυνε το χάσμα και δεν το μείωσε». Πρόσθεσε ότι «Όποιος με ξέρει, ξέρει ότι πάντα προσπαθώ να ενώνω τους ανθρώπους. Είμαι κατά του μίσους και της διχόνοιας», και ότι ελπίζει η νέα χρονιά να φέρει περισσότερη προσοχή σε όσα ενώνουν τους ανθρώπους και όχι σε όσα τους χωρίζουν. Η υπόθεση παραμένει υπό δημόσια παρακολούθηση και σχολιασμό σε μέσα ενημέρωσης και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
![Σίντνεϊ Σουίνι: Με κόκκινο δράκο στο Friendsgiving πάρτι της μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών [εικόνες]](https://www.eleftherostypos.gr/wp-content/uploads/2025/12/stigmiotypo-othonis-2025-12-01-134251-150x150-png.webp)
