Απόδειξη αυτού, είναι ότι η πρωτοβουλία που είχε εξαγγείλει το υπουργείο Ανάπτυξης για μείωση τιμών σε περίπου 1.000 κωδικούς προϊόντων, τελικά επεκτάθηκε σε 2.180 κωδικούς με τη συνεργασία του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων. Πρόκειται για μια μάχη που κερδήθηκε, σε έναν πόλεμο που συνεχίζεται.
Στόχος της κυβέρνησης είναι η συγκράτηση και η μείωση των τιμών, ειδικά στα βασικά προϊόντα καθημερινής διαβίωσης. Μέσα από εντατικούς και συστηματικούς ελέγχους και με μια σειρά δράσεων και μέτρων όπως είναι η νέα Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας του Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς, το αρμόδιο υπουργείο προσπαθεί μέσα σε ένα εξαιρετικά δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον να υλοποιήσει πολιτικές που διασφαλίζουν τον υγιή ανταγωνισμό και εξασφαλίζουν το όφελος της κοινωνίας. Ωστόσο αποτελεί κοινωνική ευθύνη και των επιχειρήσεων να εξορθολογήσουν τις τιμές των προϊόντων τους και να διευρύνουν τις εκπτωτικές προσφορές για βασικά είδη του καλαθιού του νοικοκυριού.
Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν, σε αντίθεση με τις βαρύγδουπες και ανέξοδες εξαγγελίες της αντιπολίτευσης. Παράλληλα, όλες οι δυνάμεις της κυβέρνησης εργάζονται για την ενίσχυση των εισοδημάτων των πολιτών, που αποτελεί το μεγάλο ανάχωμα για την ακρίβεια. Οχι με πρόσκαιρα επιδόματα, αλλά με μόνιμες αυξήσεις μισθών και συντάξεων και με φοροελαφρύνσεις που φέρνουν άμεσο και θετικό οικονομικό αποτύπωμα στις τσέπες των πολιτών.