Μόνο το 2024, οι νεκροί ανήλθαν στους 655, αριθμός που δείχνει ότι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, με χρήση του κινητού και οι παραβάσεις σε ερυθρό σηματοδότη ή του STOP αποβαίνουν μοιραίες σε πολλές των περιπτώσεων. Αναλυτικότερα, οι κυρώσεις είναι πλέον ανάλογες των παραβάσεων και χωρίζονται με βάση την επικινδυνότητά τους. Δηλαδή σε αυτές που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα (όπως η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η υπερβολική ταχύτητα ή η αντικανονική προσπέραση, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και η παραβίαση φωτεινής σηματοδότησης ή κινητού φράγματος προ ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης). Και σε εκείνες που είναι λιγότερο επικίνδυνες, όπως η παράνομη στάθμευση ή ο οδηγός να μη φέρει μαζί του τα απαραίτητα έγγραφα (δίπλωμα, άδεια, ασφάλεια κ.ο.κ.).
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, προβλέπεται κλιμάκωση των κυρώσεων για όσους οδηγούς υποπίπτουν συχνά σε παραβάσεις, όπως για παράδειγμα η χρήση κινητού κατά την οδήγηση, μέσω της οποίας προβλέπεται ότι στην τρίτη υποτροπή ο οδηγός θα καταβάλλει πρόστιμο ύψους 4.000 ευρώ και θα χάνει το δίπλωμά του για 8 χρόνια. Να σημειωθεί ότι το 9% των οδηγών κάνει χρήση κινητού κατά την ώρα οδήγησης, ποσοστό που είναι τριπλάσιο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Αλλαγές όμως και στα όρια ταχύτητας φέρνει ο νέος ΚΟΚ. Ειδικότερα, εντός πόλεως μειώνονται από τα 50 στα 30 χλμ./ώρα γενικά και στα 20 χλμ./ώρα έξω από σχολεία και βρεφονηπιακούς σταθμούς. Σε δρόμους με δύο τουλάχιστον λωρίδες το όριο θα είναι 50 χλμ./ώρα. Εκτιμάται ότι η μείωση του ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας των οχημάτων εντός κατοικημένων περιοχών -εκτός αν ορίζεται αλλιώς με ειδική σήμανση- θα επιφέρει σημαντική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στις αστικές περιοχές, εκεί όπου παρατηρείται αυξημένη κυκλοφορία ευπαθών χρηστών της οδού [πεζοί, ποδήλατα, ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (ΕΠΗΟ), μοτοσικλέτες] και καταγράφονται τα περισσότερα ατυχήματα.
Παράλληλα, με τον νέο ΚΟΚ η διήθηση των μοτοσικλετών γίνεται νόμιμη υπό προϋποθέσεις. Επιπρόσθετα, τα δίκυκλα θα έχουν προτεραιότητα στα φανάρια, θα επιτρέπεται δηλαδή να διέρχονται μπροστά από τα αυτοκίνητα, τόσο για λόγους ασφαλείας όσο και διευκόλυνσης της κυκλοφορίας.
Οι ποινές
Το δίπλωμα θα αφαιρείται και όταν συμπληρωθούν 25 πόντοι στο point system, ενώ στο εξής δεν θα υφίσταται για τροχαία παράβαση η ποινή της αφαίρεσης της άδειας και των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματος, καθώς η ποινή θα εφαρμόζεται στον οδηγό και όχι στο όχημα, το οποίο δύναται να το κυκλοφορήσει και κάποιος άλλος.
Συνολικά οι κατηγορίες παραβάσεων είναι τρεις:
-Ε1, παραβάσεις χαμηλής επικινδυνότητας: προβλέπεται επιβολή προστίμου 30 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 10 ημέρες.
-Ε2, παραβάσεις μεσαίας επικινδυνότητας: προβλέπεται επιβολή προστίμου 150 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 20 ημέρες.
– Ε3, παραβάσεις υψηλής επικινδυνότητας και αντικοινωνική οδήγηση: προβλέπονται ποινές κακουργηματικού χαρακτήρα για σοβαρές παραβάσεις όπως υπερβολική ταχύτητα, παραβίαση σηματοδοτών και οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, εξαρτησιογόνων ή άλλων απαγορευμένων ουσιών. Προβλέπεται φυλάκιση έως 3 έτη αν προκύπτει κίνδυνος για ξένη περιουσία, φυλάκιση τουλάχιστον 1 έτους αν προκύπτει κίνδυνος για άνθρωπο, κάθειρξη έως 10 έτη για βαριά σωματική βλάβη ή σημαντική βλάβη σε κοινωφελείς εγκαταστάσεις, κάθειρξη τουλάχιστον 10 ετών για θάνατο ανθρώπου. Αν προκλήθηκε ο θάνατος μεγάλου αριθμού ανθρώπων, το δικαστήριο μπορεί να επιβάλει ισόβια κάθειρξη. Στις αντικοινωνικές παραβάσεις για τις οποίες θα προβλέπονται οι πολύ αυστηρές ποινές, περιλαμβάνεται και η κίνηση στη ΛΕΑ, η στάθμευση σε θέση ΑμεΑ ή σε ράμπα ΑμεΑ.
Δηλαδή, πέλεκυς θα υπάρχει και για τους οδηγούς που αδιαφορούν για τα άτομα με αναπηρία. Αντί για τις ισχύουσες ποινές -όπως η προσωρινή αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για 60 ημέρες-, οι νέες ρυθμίσεις επιβάλλουν πρόστιμο 150 ευρώ, διοικητική αφαίρεση αδείας και πινακίδων για το ίδιο χρονικό διάστημα, ενώ προβλέπεται και άμεση απομάκρυνση του οχήματος από το σημείο παράβασης. Σε περίπτωση επανάληψης της ίδιας συμπεριφοράς, η νομοθεσία προβλέπει χρηματικό πρόστιμο 2.000 ευρώ και αφαίρεση του διπλώματος για διάστημα ενός έτους.
Τα πρόστιμα
Για την παραβίαση του σηματοδότη ερυθρού φωτός διατηρείται το πρόστιμο ύψους 700 ευρώ και το διοικητικό μέτρο της επιτόπου αφαίρεσης της άδειας οδήγησης 60 ημέρες. Για τους οδηγούς που συναγωνίζονται μεταξύ τους για ταχύτητα το πρόστιμο αυξάνεται από 100 ευρώ σε 2.000 ευρώ και το διοικητικό μέτρο της επιτόπου αφαίρεσης της άδειας οδήγησης για 1 έτος λόγω της ιδιαίτερα υψηλής επικινδυνότητας.
Για πρώτη φορά προβλέπονται ιδιαίτερα αυστηρές διοικητικές κυρώσεις για την οδήγηση με ταχύτητα που υπερβαίνει τα 200 χιλιόμετρα την ώρα, καθώς επιβάλλονται το διοικητικό πρόστιμο των 2.000 ευρώ και το διοικητικό μέτρο της επιτόπου αφαίρεσης της άδειας οδήγησης για 1 έτος λόγω της ιδιαίτερα υψηλής επικινδυνότητας της πράξης.
Για τη μη χρήση κράνους ορίζεται πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 30 ημέρες την πρώτη φορά της παράβασης, δηλαδή όταν οδηγός μηχανής εντοπιστεί να μη φορά κράνος. Πρόστιμο προβλέπεται και για τον συνεπιβάτη. Στη συνέχεια, στη δεύτερη παράβαση το πρόστιμο πάει στα 1.000 ευρώ και το δίπλωμα θα αφαιρείται για 6 μήνες και την τρίτη 2.000 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση του διπλώματος για 1 έτος.
Τα πρόστιμα για τη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση κυμαίνονται από 350 έως και 2.000 ευρώ και η αφαίρεση της άδειας οδήγησης από έναν μήνα έως ένα έτος. Μάλιστα, σε περίπτωση που προκληθεί ατύχημα, το πρόστιμο ξεκινά από 350 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για έναν μήνα, μέχρι πρόστιμο 4.000 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 8 έτη, ενώ σε περίπτωση βαριάς σωματικής βλάβης προβλέπεται κάθειρξη έως 10 έτη και έως 20 έτη αν προκλήθηκε θανατηφόρο τροχαίο.
Για κατανάλωση αλκοόλ προβλέπονται ποινές που ξεκινούν από 350 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση διπλώματος για έναν μήνα και φτάνουν μέχρι 4.000 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 10 χρόνια. Οι ποινές για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη κυμαίνονται από 700 ευρώ και αφαίρεση άδειας για δύο μήνες μέχρι 2.000 ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για ένα χρόνο. Επίσης, εάν οδηγός παραβιάσει STOP, το πρόστιμο κυμαίνεται από τα 350 έως και τις 2.000 ευρώ, ενώ επιβάλλεται και αφαίρεση άδειας από έναν μήνα έως και έναν χρόνο.
Ηλεκτρονικά οι κλήσεις
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, οι κλήσεις θα καταχωρίζονται σε διαδικτυακή πλατφόρμα και οι παραβάτες θα ενημερώνονται άμεσα μέσω SMS, χωρίς δυνατότητα παρέμβασης για τη διαγραφή τους. Τα πρόστιμα θα αναρτώνται απευθείας στον φορολογικό λογαριασμό TAXISnet του παραβάτη οδηγού και εάν αυτός δεν το εξοφλεί εμπρόθεσμα, τότε θα αποτελεί βεβαιωμένη οφειλή προς το Δημόσιο. Οι φερόμενοι ως παραβάτες θα έχουν βέβαια τη δυνατότητα μέσα σε 7 έως 10 ημέρες να καταθέτουν τις ενστάσεις τους.
Ταξί σε λωρίδες για λεωφορεία
Εκτός λεωφορειολωρίδων, με λίγες εξαιρέσεις, μένουν τα ταξί. Είχε προηγηθεί κόντρα μεταξύ υπουργείου και ΣΑΤΑ για το εν λόγω ζήτημα, με το ΥΠΟΜΕ τελικά να φέρνει ως ρύθμιση ότι εντός λεωφορειολωρίδων θα μπορούν να κινούνται τα ταξί μηδενικών ρύπων και όσα μεταφέρουν άτομα με αναπηρία. Τα υπόλοιπα ταξί θα μπορούν να μπαίνουν στις λεωφορειολωρίδες μόνο για επιβίβαση και αποβίβαση κόσμου, πάντα πίσω από το λεωφορείο. Συγκεκριμένα, το άρθρο 55 ορίζει ότι επιτρέπεται στις λεωφορειολωρίδες η στάση επιβατικών δημόσιας χρήσης (ΕΔΧ) «για το απολύτως εύλογο χρονικό διάστημα, εφόσον δεν παρακωλύεται η κυκλοφορία των μέσων δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τα τριάντα (30) δευτερόλεπτα, και μόνο με σκοπό την επιβίβαση και αποβίβαση. Ειδικότερα, η αποβίβαση επιτρέπεται μόνο όπισθεν του λεωφορείου, ώστε να μην παρακωλύεται η απρόσκοπτη κυκλοφορία αυτού». Η παραβίαση των διατάξεων τιμωρείται με πρόστιμο 150 ευρώ.
Κυριάκος Μητσοτάκης: «Δεν μπορούμε να συνθηκολογήσουμε με το χάος και την ανομία»
Στο βήμα της Ολομέλειας της Βουλής μίλησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για το νομοσχεδίου για το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. «Ειδικά στη σημερινή συνεδρίαση θα ήθελα να μιλήσω όχι μόνο ως Πρωθυπουργός, αλλά ως πολίτης και πατέρας που ακούει κάθε πρωί ένα ακόμα θανατηφόρο τροχαίο, με θύματα νέους που γύρισαν από βραδινή έξοδο, εργαζόμενους που πήγαιναν στη δουλειά τους ή ηλικιωμένους που παρασύρθηκαν από έναν μεθυσμένο οδηγό, ο οποίος έτρεχε υπερβολικά και παραβίασε το κόκκινο. Είναι ειδήσεις που μας ταράζουν, αλλά δεν αρκούν για να αλλάξουν παγιωμένες αντιλήψεις. Το παρατηρεί κανείς καθημερινά, βλέποντας οδηγούς να μιλούν στο κινητό τηλέφωνο ή αναβάτες χωρίς κράνος» ξεκίνησε την ομιλία του ο πρωθυπουργός.
«Όταν συμβεί το κακό, είναι συνήθως πολύ αργά. Έφτασε η ώρα να κοιταχτούμε στον καθρέφτη. Είμαστε η πρώτη χώρα στην Ε.Ε. σε αριθμό νεκρών στον δρόμο. Έχουμε πιο σύγχρονους δρόμους, όμως η τάση είναι και πάλι ανοδική. Σε κάποιες περιφέρειες της χώρας η εικόνα είναι πιο τραγική. Σήμερα είναι η ώρα της ευθύνης. Καταρτίσαμε νέο Κ.Ο.Κ., που ρυθμίζει σε νέα βάση το καθεστώς ποινών για παραβάσεις. Οι κυρώσεις οδηγούν σε αλλαγή κουλτούρας. Ποινές που αντιστοιχούν σε επικινδυνότητα, διαχωρίζοντας την πρώτη παράβαση από τη συνεχιζόμενη παραβατικότητα».
Σύμφωνα με τον κ. Μητσοτάκη, «Δεν μπορούμε να συνθηκολογήσουμε με το χάος και την ανομία στον δρόμο και γενικότερα στον χώρο της δημόσιας ζωής. Αυτή τη λογική υπηρετούν τα υψηλότερα πρόστιμα και η οριστική αφαίρεση διπλώματος. Στην ίδια κατεύθυνση κινούνται και τα πρόστιμα για χρήση αλκοόλ και παράβαση ορίου ταχύτητας. Αν δείτε τα στατιστικά, έχουμε δυσανάλογους θανάτους και βαριές κακώσεις από ατυχήματα συμπολιτών μας χωρίς κράνος. Πρέπει να είμαστε αμείλικτοι. Οι ρυθμίσεις του Κ.Ο.Κ. περιγράφηκαν διεξοδικά από τον Υπουργό και τον Εισηγητή. Χαίρομαι γιατί ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ τάσσονται επί της αρχής υπέρ», είπε.
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Εστιάζουμε στην αύξηση ταχύτητας των Μ.Μ.Μ., απελευθερώνοντας λεωφορειολωρίδες. Έχουμε παραλάβει πάνω από 400 λεωφορεία. Έως τις αρχές του 2026 θα έχουμε υποδεχθεί πάνω από 1.000 νέα λεωφορεία, και μέχρι το τέλος του 2027 θα έχουμε ανανεώσει πλήρως τον στόλο. Το μετρό προχωρά με γρήγορους ρυθμούς. Στη Θεσσαλονίκη, έως τις αρχές του 2026, θα έχει ολοκληρωθεί η σύνδεση με την Καλαμαριά. Προχωράμε στην πιλοτική λειτουργία μετρό και τραμ τα ξημερώματα του Σαββατοκύριακου, για να διευκολύνουμε τους νέους να μην παίρνουν το αυτοκίνητο. Οι νέοι θα ήθελαν να έχουν μια αξιόπιστη επιλογή, ιδίως κατά την επιστροφή τους – γι’ αυτό και στηρίζουμε τους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες. Βλέπετε ότι οι έλεγχοι αλκοτέστ συνεχίζονται με εντατικό ρυθμό. Ένας στους τέσσερις θανάτους συνδέεται με κατανάλωση αλκοόλ. Τρίτη αιτία συγκρούσεων είναι η χρήση κινητού. Οι ειδικοί λένε ότι ειδικά τα γραπτά μηνύματα αυξάνουν τον κίνδυνο 23 φορές. Παίζουμε τη ζωή μας και τη ζωή των άλλων.
Έμφαση σε υπερβολική ταχύτητα, αλκοόλ και κράνος
«Θα επιμείνω στην υπερβολική ταχύτητα, το αλκοόλ και το κράνος. Οι ποινές θα συνδέονται με το επίπεδο επικινδυνότητας. Πρέπει να τιμωρούμε πρωτίστως τους υπότροπους. Παράλληλα, για τη χρήση μη ζώνης και κράνους, που βρίσκονται στις πιο συχνές παραβάσεις, τα πρόστιμα θα φτάνουν τα 350 ευρώ, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη. Αυτή η στατιστική αίματος και πόνου είναι η απάντηση σε όσους χαρακτηρίζουν σκληρές τις ρυθμίσεις. Ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Οι ρυθμίσεις θα κάνουν τον επιπόλαιο οδηγό να σκεφτεί διπλά και τριπλά πριν βάλει σε κίνδυνο τη ζωή του και των υπολοίπων», σημείωσε.
Μια δεύτερη καινοτομία είναι η καθιέρωση ορίου 30 χλμ/ώρα μέσα στις πόλεις, σε μονόδρομους. Δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό. Η μείωση ταχύτητας έχει δοκιμαστεί και σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με επιτυχία. Κάντε μόνοι σας μια παρατήρηση. Εγώ βλέπω στον περιφερειακό του Λυκαβηττού την ανάπτυξη ταχύτητας από Ι.Χ., που αν πεταχτεί ένας πεζός, δεν υπάρχει περιθώριο αντίδρασης.
Οι συγκοινωνιολόγοι μάς λένε ότι οι μικρότερες ταχύτητες μπορούν να βελτιώσουν και την ίδια την κίνηση. Άρα μιλάμε για μια αλλαγή συνήθειας με πολλαπλάσιο όφελος. Εδράζεται στη βιωμένη εμπειρία. Δεν είναι δυνατόν η Πολιτεία να έχει έναν τροχονόμο σε κάθε δρόμο. Γι’ αυτό και η τρίτη επιλογή είναι η εγκατάσταση καμερών. Στόχος μας είναι να φτάσουμε τις 1.500 κάμερες. Πιλοτικά, θα εγκατασταθούν και στα λεωφορεία για έλεγχο των λεωφορειολωρίδων. Τα έσοδα από τις ψηφιακές κλήσεις θα μπαίνουν σε Ταμείο Οδικής Ασφάλειας για έργα αναβάθμισης του οδικού δικτύου. Όσο περισσότερα έσοδα έχουμε από κλήσεις, τόσο θα προκύπτει ανάγκη για παρεμβάσεις. Δεν είναι σκοπός η είσπραξη εσόδων από πρόστιμα. Το αντίθετο.
Ήδη η Πολιτεία προχωρά σε μια σειρά προσωρινών παρεμβάσεων σε κεντρικούς οδικούς άξονες, όπου γνωρίζουμε ότι έχουμε μεγάλα προβλήματα. Μιλώ για τον ΒΟΑΚ – ο Υπουργός μού είπε ότι κάποια έργα θα έχουν ολοκληρωθεί άμεσα. Όποιος ταξιδεύει στην Πατρών-Πύργου θα έχει δει ότι ήπιες παρεμβάσεις έχουν μειώσει τα δυστυχήματα. Το ίδιο θέλουμε να κάνουμε και στον ΒΟΑΚ.
Δεν λύνει το πρόβλημα της οδικής συμπεριφοράς ένας νέος Κ.Ο.Κ. Απαιτούνται περισσότερα, ασφαλέστερα Μ.Μ.Μ., καλύτεροι δρόμοι, καλύτερη εκπαίδευση στα σχολεία. Ίσως πρέπει να ξαναδούμε το πλαίσιο των εξετάσεων. Και ναι, πολιτική της κυβέρνησης είναι να στρέψουμε τον κόσμο με μεγαλύτερη συχνότητα στα Μ.Μ.Μ., όσο αυτά ενισχύονται. Βρέθηκα πριν λίγες ημέρες στον Βόλο, όπου επισκευάζονται με μεγάλη ταχύτητα οι απαξιωμένοι συρμοί του παλιού ηλεκτρικού. Ξαναχτίζονται από την αρχή. Δεκατέσσερις τέτοιοι συρμοί θα μπορέσουν να μπουν στο δίκτυο έως το 2026 και θα βρούμε πόρους να ανατάξουμε το σύνολο του στόλου.
Οι βασικές παράμετροι του νέου ΚΟΚ
Δύο βασικές παράμετροι του νέου ΚΟΚ είναι η αυστηρότητα κατά την υποτροπή σε ένα αδίκημα, αλλά και η τιμωρία του οδηγού και όχι του οχήματος, σε αντίθεση με ό,τι ισχύει μέχρι σήμερα. Παράλληλα, αυστηροποιείται ιδιαίτερα το ποινικό πλαίσιο σε περίπτωση που κάποιος προκαλέσει θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα, ιδίως αν διαπιστωθεί ότι δεν φέρει δίπλωμα.
Με βάση τις πρόνοιες του νέου ΚΟΚ, αν κάποιος ξεπεράσει το όριο ταχύτητας κατά 50χλμ. την πρώτη φορά θα πληρώσει πρόστιμο 700€ και του αφαιρεθεί το δίπλωμα για 60 ημέρες, ενώ για την τρίτη φορά που θα υποπέσει στην ίδια παράβαση το πρόστιμο θα φτάσει τις 2000 ευρώ και η αφαίρεση διπλώματος τα 2 έτη. Για τους οδηγούς που προκαλούν θανατηφόρα τροχαία η ποινή μπορεί να φτάσει τα 10-20 χρόνια και αν πρόκειται για πολύνεκρο τροχαίο, την ισόβια κάθειρξη.
Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε στις ρυθμίσεις που εξυπηρετούν τα δημόσια μέσα μεταφοράς, λέγοντας ότι τον τελευταίο χρόνο υπάρχουν 400 νέα λεωφορεία. «Η βελτίωση των συγκοινωνιών υπήρξε ένα από τα κυρίαρχα αιτήματα», ανέφερε, λέγοντας ότι γίνονται επιλογές που ενθαρρύνουν για τη χρήση των ΜΜΜ. «Προχωράμε στην πιλοτική λειτουργία του μετρό και του τραμ το Σαββατοκύριακο», ανέφερε.
Οι έλεγχοι αλκοτέστ συνεχίζονται και μάλιστα με μεγάλο ρυθμό, όχι δειγματοληπτικά. Βεβαιώθηκαν 8.000 πρόστιμα για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, οι παραβάσεις αυξήθηκαν. Οι συμπολίτες μας δυσανασχετούν, όμως ούτε από τον κίνδυνο ξεφεύγουν. Ένας στους τέσσερις θανάτους οφείλεται στη χρήση αλκοόλ.
Τρίτη αιτία συγκρούσεων η χρήση κινητού. Ειδικά τα γραπτά μηνύματα πολλαπλασιάζουν τον κίνδυνο έως και 23 φορές. Είναι τεράστιο ρίσκο αυτό με το κινητό. Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε και στην οδήγηση χωρίς κράνος. «Πρέπει να είμαστε αμείλικτοι», ανέφερε.
Ο πρωθυπουργός εξέφρασε ικανοποίηση για την επί της αρχής θετική στάση του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ στο νομοσχέδιο.
Η ομιλία Μητσοτάκη από τη Βουλή
Ειδήσεις Σήμερα
- Η έκτακτη ανακοίνωση για την Αγγελική Νικολούλη
- Κλείνουν οριστικά το Allou Fun Park και το Kidom
- Γεωργιάδης: Μιλούσαν έναν χρόνο για λαθρεμπόριο στα Τέμπη και το «ξέχασαν» στο κατηγορητήριο – Ο Πλακιάς ξεμπρόστιασε το αίσχος τους
- Γιώργος Λιάγκας: Αποκαλύπτει για πρώτη φορά το πρόβλημα υγείας του
- Εκλογοδικείο για Σπαρτιάτες: Στίγκας και άλλοι δύο χάνουν τις έδρες τους – Με 297 θα λειτουργεί για πρώτη φορά η Βουλή

