Ο Γκέιτς συνομίλησε με τη σταρ της σειράς και πρώην υπουργό Σμίτι Ιράνι για θέματα μητρικής και παιδικής υγείας.
Η συμμετοχή του εντάσσεται σε εκστρατεία του Ιδρύματος Γκέιτς για τη μείωση της βρεφικής και μητρικής θνησιμότητας, αξιοποιώντας τη δημοφιλία της σειράς για να περάσει το μήνυμα σε ευρύ κοινό.
Παρά τις βελτιώσεις στους δείκτες υγείας, οι προκλήσεις παραμένουν, ιδιαίτερα σε μια κοινωνία με ισχυρά πατριαρχικά πρότυπα, καθιστώντας την επικοινωνία μέσω μαζικών μέσων κρίσιμη για την αλλαγή κοινωνικών συμπεριφορών.
Στο τετράλεπτο segment, ο Γκέιτς καλεί τη «Τούλσι» της Σμίτι Ιράνι σε βιντεοκλήση, χαιρετώντας την στα χίντι: «Namaste, Tulsi-ji» και ρωτώντας αν το είπε σωστά. «Ναι, απολύτως τέλειο», απαντά εκείνη χαμογελώντας.
Η σκηνή έρχεται αφότου η Τούλσι εμφανίζεται σε βίντεο «godh-bharai» (παραδοσιακό baby shower) δίνοντας συμβουλές υγείας σε εγκυμονούσα. Εξηγεί το νόημα του εθίμου και συνοψίζει το μήνυμα: «Συγκεντρωνόμαστε για να ευχηθούμε υγεία σε μια νέα μέλλουσα μητέρα. Τονίζουμε πόσο σημαντικό είναι να προσέχουν οι γυναίκες την υγεία, τη διατροφή τους, να ακολουθούν τις οδηγίες των γιατρών και να πηγαίνουν στο νοσοκομείο για τον τοκετό». Οι δύο καταλήγουν στο κοινό συμπέρασμα ότι «όταν οι μητέρες είναι υγιείς, τα παιδιά προοδεύουν και ο κόσμος μπορεί να σημειώσει σημαντική πρόοδο».
Η παραγωγός εταιρεία JioStar Entertainment ανέφερε ότι αξιοποιεί τη μυθοπλασία για να αναδείξει ζητήματα κοινωνικής σημασίας: «Η αφήγηση μπορεί να κάνει περισσότερα από το να ψυχαγωγήσει—μπορεί να ενημερώσει, να εμπνεύσει και να ενισχύσει την ευαισθητοποίηση», σημείωσε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι ο Γκέιτς θα εμφανιστεί συνολικά σε τρία επεισόδια.
Η εμφάνιση του Μπιλ Γκέιτς στο σίριαλ επανέφερε τη σειρά στο προσκήνιο: το promo του επεισοδίου συγκέντρωσε πάνω από 6 εκατομμύρια προβολές στο Instagram μέσα σε 24 ώρες, με χιλιάδες σχόλια γεμάτα έκπληξη και ενθουσιασμό για τη συνάντηση pop culture και δημόσιας υγείας. Οι υπεύθυνοι επισημαίνουν ότι ο στόχος είναι ξεκάθαρος: όσο βελτιώνονται οι δείκτες υγείας, το μήνυμα να φτάνει απευθείας στο κοινό, εκεί που ζει και αναπνέει.

