Στον σταθμό δίπλα στο εμβληματικό αμφιθέατρο εκτίθενται κεραμικά αγγεία και πιάτα, καθώς και τα ορατά τμήματα ενός λουτρού που ανήκε σε κατοικία του 1ου αιώνα. Τα εκθέματα είναι τοποθετημένα πίσω από προστατευτικά υαλοπετάσματα και συνοδεύονται από ενημερωτικές επιγραφές και οθόνες που προβάλλουν τη διαδικασία των ανασκαφών, τα ημερολόγια εργασίας και τη μεθοδολογία τεκμηρίωσης.
Η νέα γραμμή Metro C κατασκευάζεται εδώ και περίπου είκοσι χρόνια. Το έργο έχει καθυστερήσει λόγω γραφειοκρατικών προβλημάτων, δυσχερειών στη χρηματοδότηση και εξαιτίας των εκτεταμένων αρχαιολογικών ανασκαφών που αποκαλύπτουν στρώματα από τη ρωμαϊκή, τη μεσαιωνική και τη μεταβυζαντινή περίοδο. Η γραμμή θα περιλαμβάνει συνολικά 31 σταθμούς και το συνολικό κόστος εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 7 δισ. ευρώ, με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης έως το 2035.
Στον άλλο νέο σταθμό, τον Porta Metronia, ο οποίος βρίσκεται επίσης σε βάθος περίπου 30 μέτρων, αναδείχθηκαν ερείπια στρατώνα του 2ου αιώνα και κατοικίας με καλοδιατηρημένες τοιχογραφίες και ψηφιδωτά, και έχει σχεδιαστεί η μελλοντική λειτουργία μικρού μουσείου εντός του χώρου.
Οι ανασκαφές που συνοδεύουν το έργο έχουν φέρει στο φως, σύμφωνα με την κατασκευαστική εταιρεία Webuild, περισσότερα από 500.000 αρχαιολογικά αντικείμενα, από μικρά καθημερινά σκεύη μέχρι σημαντικά τμήματα οικοδομημάτων. Η διαχείριση και η τεκμηρίωση αυτών των ευρημάτων αποτελούν μέρος του προγράμματος του έργου και προβλέπεται να συνδεθούν με εκπαιδευτικές δράσεις και περιοδικές εκθέσεις. Ο δήμαρχος της Ρώμης, Ρομπέρτο Γκουαλτιέρι, σχολίασε κατά την τελετή των εγκαινίων ότι οι νέοι σταθμοί είναι «πλήρη τουριστικά και πολιτιστικά αξιοθέατα», επισημαίνοντας την εμπλοκή της πόλης στην ανάδειξη της αρχαιολογικής κληρονομιάς μέσα στο αστικό δίκτυο μεταφορών. Όταν ολοκληρωθεί η γραμμή C, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, θα έχει μήκος 29 χιλιομέτρων, θα εξυπηρετεί έως και 800.000 επιβάτες την ημέρα και θα διέρχεται κάτω από μερικά από τα σημαντικότερα μνημεία της Ρώμης. Οι αρμόδιες υπηρεσίες σχεδιάζουν να αξιοποιήσουν τις νέες στάσεις για να βελτιώσουν την πρόσβαση στο ιστορικό κέντρο, μειώνοντας την πίεση στα οδικά δίκτυα και παρέχοντας εναλλακτική λύση στις μετακινήσεις γύρω από τα δημοφιλή τουριστικά σημεία, χωρίς ωστόσο να παραβλέπεται η ανάγκη για συνεχή αρχαιολογική επιτήρηση και συντήρηση. Παράλληλα, προβλέπεται η ενίσχυση της προσβασιμότητας με ανελκυστήρες και ράμπες, καθώς και η ενσωμάτωση πληροφοριακών συστημάτων για την καθοδήγηση επιβατών και τουριστών. Οι εργασίες συντήρησης θα συνεχιστούν σε τακτική βάση.