Η υλοποίηση βασίζεται στη σουίτα Field Service Management της Salesforce, η οποία συγκεντρώνει τον προγραμματισμό τεχνικών, τη διαχείριση εξοπλισμού και τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών σε μία ενιαία πλατφόρμα, ενισχύοντας τη συνέπεια, την αποδοτικότητα και την εποπτεία των λειτουργιών σε κλίμακα.
Το έργο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πρωτοβουλίες μετασχηματισμού υπηρεσιών πεδίου στην Ελλάδα και στοχεύει στη δημιουργία μετρήσιμης αξίας για τις παγκόσμιες δραστηριότητες της Frigoglass, καθώς και για τους σημαντικούς στρατηγικούς της πελάτες, όπως οι Coca-Cola, Pepsi και ABInBev.
Η νέα πλατφόρμα ενσωματώνει προηγμένες δυνατότητες logistics και service, εξασφαλίζοντας ταχύτερη εξυπηρέτηση, ακριβέστερη διαχείριση ανταλλακτικών και παραδόσεων, καθώς και βελτιστοποίηση των διαδρομών των τεχνικών, με αυξημένη τήρηση των SLA (συμφωνιών επιπέδου υπηρεσιών).
Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν σημαντική απόδοση επένδυσης, μέσω της μείωσης των λειτουργικών απωλειών και της αναβάθμισης της εμπειρίας πελατών, χάρη στην πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Η τυποποίηση των διαδικασιών σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται η Frigoglass, μέσω της πλατφόρμας της Salesforce, ενισχύει τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων και παρέχει στην εταιρεία μία ενιαία εικόνα των λειτουργιών της σε παγκόσμιο επίπεδο.
«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της παγκόσμιας υποδομής υπηρεσιών μας αποτελεί κομβικό βήμα προς την ενίσχυση της αξίας που προσφέρουμε στους πελάτες μας», δήλωσε ο Serge Joris, CEO της Frigoglass. «Η συνεργασία μας με τη Salesforce αποτελεί σημαντική στρατηγική επένδυση για την επεκτασιμότητα, την αξιοπιστία και την καινοτομία των λειτουργιών μας σε 17 αγορές. Εκσυγχρονίζοντας τον τρόπο διαχείρισης και συντήρησης του εξοπλισμού μας στο πεδίο, αναβαθμίζουμε την ποιότητα των υπηρεσιών προς συνεργάτες όπως η Coca-Cola, και θέτουμε τις βάσεις για την επόμενη γενιά διασυνδεδεμένων, data-driven λειτουργιών».
«Η συνεργασία μας με τη Frigoglass αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οι κατασκευαστές παγκοσμίως αναδιαμορφώνουν την επιχειρησιακή αριστεία, μέσα από αξιόπιστες πλατφόρμες που υποστηρίζονται από AI», δήλωσε ο Robin Fisher, SVP Emerging Growth Markets της Salesforce. «Ενοποιώντας τις βάσεις των λειτουργιών service και logistics, η Frigoglass θέτει νέα πρότυπα για τον κλάδο».
Η Salesforce, ως στρατηγικός τεχνολογικός συνεργάτης, συμβάλλει σημαντικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Frigoglass, ο οποίος θα ενισχύσει την αυτοματοποίηση, την αξιοποίηση δεδομένων στη λήψη αποφάσεων και την επιχειρησιακή ανθεκτικότητα της εταιρείας.
—–