Ένα από τα πιο συζητημένα σημεία είναι η εισαγωγή ενός νέου παίκτη στους αγώνες, ο οποίος συμμετέχει χωρίς τη συγκατάθεσή του. Παρόλο που η σειρά βασίζεται σε μια εξωπραγματική ιδέα (παιχνίδια θανάτου βασισμένα σε παιδικές δραστηριότητες), αυτή η προσθήκη θεωρείται υπερβολικά ακραία ακόμα και για τα δεδομένα του Squid Game.
Η τρίτη σεζόν ξεκινά από το σημείο που τελείωσε η δεύτερη, με 60 παίκτες να συνεχίζουν στον αγώνα. Ο πρωταγωνιστής Gi-hun (παίκτης 456) είναι σιωπηλός και τραυματισμένος ψυχολογικά από την προηγούμενη εξέγερση, γεγονός που τον καθιστά σχεδόν βουβό για μεγάλο μέρος της σεζόν.
Παρά τη συνεχιζόμενη δημοτικότητα της σειράς, ο τόνος έχει αλλάξει: η σάτιρα έχει εξασθενήσει, η βία είναι πια μονότονη και οι περισσότεροι παίκτες παρουσιάζονται ως εντελώς αδίστακτοι. Η τρίτη σεζόν θεωρείται πως θα μπορούσε να είχε ενσωματωθεί στη δεύτερη, καθώς η ιστορία φαίνεται να έχει “τραβηχτεί” χωρίς να προσφέρει κάτι ουσιαστικά καινούριο.
Η τρίτη σεζόν συνεχίζει να ενσωματώνει το στοιχείο της ψηφοφορίας – οι παίκτες καλούνται να αποφασίσουν αν θα συνεχίσουν ή θα σταματήσουν τα θανατηφόρα παιχνίδια. Ωστόσο, αυτή η διαδικασία επαναλαμβάνεται χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφαιρώντας χρόνο από τα ίδια τα παιχνίδια, τα οποία πλέον φαίνονται λιγότερο δημιουργικά και συναρπαστικά σε σύγκριση με την πρώτη σεζόν.
Οι VIP θεατές – υπερβολικά πλούσιοι και αλλόκοτοι χαρακτήρες με μάσκες ζώων – επιστρέφουν με αδιάφορα σχόλια και φαινομενικά ανήκουν σε άλλη σειρά, αποδυναμώνοντας την ατμόσφαιρα.
Η πλοκή αφιερώνει αρκετό χρόνο στην αποστάτρια από τη Βόρεια Κορέα, Κανγκ Νο-έολ (Park Gyu-young), καθώς και στην αναζήτηση του Τζουν-χο (Wi Ha-joon) για τον αδερφό του, τον Ιν-χο (Lee Byung-hun), ο οποίος ως Front Man αποκτά κεντρικό ρόλο και φέρνει κάποιες στιγμές λεπτότητας σε ένα κατά τα άλλα υπερβολικό σενάριο.
Αν και το νέο “twist” με τον απρόθυμο παίκτη προκαλεί αμφιβολίες, τα δύο τελευταία επεισόδια καταφέρνουν να είναι θεαματικά και δραματικά. Συνολικά, η σειρά ολοκληρώνει τον σκοπό της, αλλά έχει πλέον μετατραπεί σε πιο συμβατικό action-thriller, χάνοντας μέρος της αρχικής της πρωτοτυπίας και σάτιρας.

