Όμως, πίσω από την εικόνα της αξιοπιστίας κρυβόταν μια καλοστημένη απάτη. Το τελευταίο διάστημα, δεκάδες καταναλωτές στην Ευρώπη –ανάμεσά τους και στην Ελλάδα– έπεσαν πάνω σε ψεύτικες σελίδες που υποτίθεται ότι ανήκαν στην Audi ή σε εξουσιοδοτημένους μεταπωλητές της.
Οι απατεώνες είχαν φροντίσει κάθε λεπτομέρεια: από λογότυπα και επαγγελματικές φωτογραφίες μέχρι υποτιθέμενους αριθμούς πλαισίου και “εγγυήσεις” εργοστασίου. Οι ιστοσελίδες μιμούνταν την αισθητική του Audi Approved :plus, του επίσημου προγράμματος μεταχειρισμένων της μάρκας, δίνοντας στους υποψήφιους αγοραστές την ψευδαίσθηση ότι πρόκειται για επίσημο δίκτυο…