Breaking News

Newsroom eleftherostypos.gr

Μετά την επιτυχία του 2018, οι πωλήσεις SEAT κατέγραψαν και πάλι τον υψηλότερο όγκο στην ιστορίας της μάρκας.

Το 2019 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,9% φτάνοντας στα 574.100 αυτοκίνητα. Με αυτό το αποτέλεσμα η SEAT ξεπέρασε το ρεκόρ του 2018 (517.600 αυτοκίνητα) και πέτυχε για τρίτη συνεχή χρονιά διψήφια αύξηση.

Η εισαγωγή στην γκάμα των μοντέλων SUV υπήρξε καθοριστική για την ανάπτυξη τα τελευταία τρία χρόνια. Το 2019, το 44,4% των πωληθέντων αυτοκινήτων SEAT ήταν Arona, Ateca ή Tarraco, 10% περισσότερα από το 2018. Το Arona ηγήθηκε των πωλήσεων SUV της SEAT, με 123.700
αυτοκίνητα και 25% περισσότερα από το 2018. Η SEAT πούλησε 98.500 Ateca, 25,9% περισσότερα από το 2018 και το καλύτερο αποτέλεσμα από το λανσάρισμα του το 2016, ενώ επιπλέον πουλήθηκαν και 32.600 Tarraco.

Το Leon, ένα βασικό μοντέλο για την αύξηση των πωλήσεων SEAT από το 2012 και με την νέα γενιά του να λανσάρετε σύντομα, εξακολουθεί να είναι το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της εταιρείας, με 151.900 αυτοκίνητα (-4.1%). Το Ibiza παραμένει το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της SEAT, με 125.300 μονάδες (-8%), ενώ το Alhambra και το Mii παρουσίασαν επίσης σημαντικές επιδόσεις: 23.700 πωληθέντα αυτοκίνητα για το MPV και 13.200 μονάδες για το αυτοκίνητο πόλης της SEAT, το οποίο πλέον διατίθεται σε 100% ηλεκτρική έκδοση.

Επιπλέον, κατά το δεύτερο μόλις έτος λανσαρίσματος της νέας μάρκας, οι πωλήσεις CUPRA αυξήθηκαν κατά 71,4% χάρης βασικά στο CUPRA Ateca. Το 2019, η CUPRA πούλησε 24.700 αυτοκίνητα (2018: 14.400): 14.300 CUPRA Leon (2018: 13.300; + 7.9%) και 10.400 CUPRA Ateca (2018: 1.100).

Ο SEAT Vice-president for Sales and Marketing και CUPRA CEO Wayne Griffiths δήλωσε ότι «αυτό το νέο ρεκόρ πωλήσεων υπογραμμίζει την επιτυχία της στρατηγικής που ξεκινήσαμε το 2016 με την προϊοντική επίθεση των SUV. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά οι πωλήσεις έχουν σημειώσει διψήφια αύξηση και είμαστε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη. Επιπλέον, η αύξηση των πωλήσεων SUV μας επέτρεψε να αυξήσουμε την κερδοφορία της εταιρείας και του δικτύου αντιπροσώπων».

Ο Griffiths δήλωσε επίσης ότι «έχουμε κερδίσει το καλύτερο αποτέλεσμα στην ιστορία μας σε πέντε από τις δέκα κύριες αγορές της SEAT, εδραιώσαμε την ηγετική μας θέση στην Ισπανία, πετύχαμε μερίδιο αγοράς 3,8% στη Γερμανία και την τρίτη θέση στην Αυστρία. Στη Γαλλία και την Ιταλία έχουμε πετύχει το καλύτερο αποτέλεσμα για περισσότερο από μια δεκαετία. Επιπλέον, η CUPRA έχει κάνει ένα σταθερό βήμα προς τα εμπρός με σχεδόν
25.000 πωληθέντα αυτοκίνητα. Όλοι μας στη SEAT και την CUPRA πρέπει να είμαστε περήφανοι για αυτά τα αποτελέσματα».

Μιλώντας για το 2020, ο SEAT’s Sales and Marketing Vice-president and CEO της CUPRA τόνισε ότι «το 2019 κλείσαμε μια τριετή περίοδο ρεκόρ πωλήσεων και τώρα η πρόκληση είναι να παγιώσουμε αυτόν τον όγκο σε συνθήκες συγκρατημένης ανάπτυξης ή κάμψης της αγοράς. Είμαστε βέβαιοι ότι η νέα γενιά Leon και τα ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσάρουμε φέτος θα μας βοηθήσουν να επιτύχουμε τους στόχους μας».

Το 2020, το έτος του νέου Leon, της ηλεκτροκίνησης των SEAT και CUPRA και οι νέες λύσεις αστικής κινητικότητας

Στις 28 Ιανουαρίου, η SEAT θα παρουσιάσει την τέταρτη γενιά του SEAT Leon, του κορυφαίου μοντέλου της εταιρείας που θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο στο Martorell. Το νέο Leon θα φτάσει στην αγορά για πρώτη φορά με μια plug-in υβριδική έκδοση. Θα είναι η πρώτη καινοτομία της
γκάμας και μέχρι τις αρχές του 2021 θα λανσαριστεί και η plug-in υβριδική έκδοση του Tarraco καθώς και το SEAT el-Born, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκινήτου της μάρκας που κατασκευάζεται στην πλατφόρμα MEB.

Επιπλέον, η CUPRA θα κάνει δύο ντεμπούτα το 2020: το Formentor, το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για αυτή, το οποίο θα διαθέτει κινητήρες εσωτερικής καύσης και μία plug-in υβριδική έκδοση και επίσης θα κατασκευαστεί στο Martorell, καθώς και το νέο CUPRA Leon. Το 2020, η SEAT θα λανσάρει επίσης το e-Scooter, μια 100% ηλεκτρική μοτοσικλέτα και την πρώτη στην ιστορία της μάρκας, καθώς και το νέο e-Kickscooter, το οποίο θα διαδεχθεί το EXS, 11.000 μονάδες του οποίου πωλήθηκαν το 2019. Η SEAT ηγείται της στρατηγικής της μικρο-κινητικότητας για τον Όμιλο Volkswagen και με τα δύο λανσαρίσματα θα ενισχύσει την αστική κινητικότητα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε επίσης

Copy link
Powered by Social Snap