Ολίβια Ροντρίγκο: Συνεργασία κορυφής με τον Σμιθ των Cure
«Κάποιος να με τσιμπήσει. Η φωνή του Ρόμπερτ Σμιθ είναι η φωνή της ζωής μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Έγραψε μερικά από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια και η μουσική του με συναρπάζει και με εμπνέει σε βαθμό που δεν μπορώ να εκφράσω με λόγια», έλεγε πριν από λίγες ημέρες η Ολίβια Ροντρίγκο για τη συνεργασία της με τον σπουδαίο Ρόμπερτ Σμιθ των The Cure στο νέο άλμπουμ της που μόλις κυκλοφόρησε, με τίτλο «You Seem Pretty Sad for a Girl So in Love», και ήδη μαζεύει εξαιρετικές κριτικές από τον διεθνή Τύπο.