Τα εναπομείναντα καλώδια θα παραμείνουν μόνο σε κύριες, ευθύγραμμες οδικές αρτηρίες, όπου θα συγκεντρωθούν ορισμένες γραμμές τρόλεϊ. Ο στόχος είναι η αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων και η διατήρηση της αποδοτικότητας του μέσου μεταφοράς.
«Ο ουρανός της Αθήνας θα αναπνεύσει», τόνισε ο κ. Κυρανάκης, ενώ ξεκαθάρισε ότι αυτή είναι μία απόφαση που ελήφθη για δημοσιονομικούς λόγους. Όπως είπε για κάθε δύο τρόλεϊ που αποσύρονται θα μπαίνουν στο δίκτυο τρία ηλεκτροκίνητα λεωφορεία.
«Τα τρόλεϊ υπηρέτησαν αποτελεσματικά την Αττική για πάνω από μισό αιώνα. Ευθύνη μας τώρα η επόμενη μέρα. Ένα πιο καθαρό, πιο ασφαλές και πιο αξιόπιστο σύστημα μετακινήσεων για την Αθήνα» τονίζει ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Μιλώντας για την εν λόγω απόφαση, ο αναπληρωτής υπουργός τονίζει «Το λειτουργικό κόστος των τρόλεϊ είναι υπερδιπλάσιο από εκείνο ενός ηλεκτρικού λεωφορείου νέας γενιάς, ενώ το δαιδαλώδες εναέριο δίκτυο των 143 χιλιομέτρων δεν προσφέρει πλέον κανένα περιβαλλοντικό όφελος αντιθέτως, επιβαρύνει συνολικά το οδικό δίκτυο…
Για κάθε χιλιόμετρο που εκτελείται με τρόλεϊ, το Δημόσιο πληρώνει περίπου 5,5 ευρώ, ενώ για το ίδιο χιλιόμετρο με ηλεκτρικό λεωφορείο το κόστος πέφτει στα 2,5 ευρώ.».

