Πρόκειται για 80 εργατικές κατοικίες, που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το 2003, για κάποιο μεγάλο χρονικό διάστημα έμειναν ανολοκλήρωτες, αλλά πριν από μερικά χρόνια το υπουργείο Εργασίας και η ΔΥΠΑ συνεργάσθηκαν για την άμεση αποπεράτωσή τους.
Στον σύντομο χαιρετισμό της, η κ. Κεραμέως αναφέρθηκε στην πολύχρονη εκκρεμότητα που ταλάνιζε την ολοκλήρωση των κατοικιών και σημείωσε πως από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τα καθήκοντά της έθεσε σε προτεραιότητα την ολοκλήρωσή τους αλλά και τη διευθέτηση των νέων εκκρεμοτήτων που προέκυψαν καθότι είχαν περάσει τουλάχιστον 23 χρόνια από την έναρξη της κατασκευής τους. Σημείωσε, δε, ότι στο συγκεκριμένο έργο εργάστηκαν πολλοί άνθρωποι της δημόσιας διοίκησης, προκειμένου να φτάσει στο τέλος του και ότι «σήμερα που μιλάμε, δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως το ΦΕΚ με τη δημιουργία του οικισμού της Κυαρκαλής».
Η διοικήτρια της ΔΥΠΑ Γιάννα Χορμόβα εξήγησε ότι στη σημερινή διαδικασία «παραδίδονται 40 πρώτοι προσωρινοί τίτλοι ιδιοκτησίας» και ότι για τους υπόλοιπους 40 υπάρχει σε εξέλιξη «επανέλεγχος και επικαιροποίηση όλων των δικαιολογητικών και όταν ολοκληρωθεί θα δοθούν στους δικαιούχους και οι υπόλοιπες κατοικίες». Ανέφερε ακόμη ότι «οι οριστικοί τίτλοι ιδιοκτησίας θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα» και ότι με τον προσωρινό τίτλο, οι δικαιούχοι μπορούν να προχωρήσουν σε οποιαδήποτε συμβολαιογραφική πράξη επιθυμούν».
Τέλος, η υπουργός, συνοδευόμενη από τη διοικήτρια της ΔΥΠΑ, τον περιφερειάρχη Δυτική Μακεδονίας, Γιώργο Αμανατίδη και τον δήμαρχο Γρεβενών επισκέφθηκε τον νέο οικισμό εργατικών κατοικιών Κυρακαλής.