Καθ’ όλη τη διάρκεια της παρακολούθησής του δεν παρουσίασε λοίμωξη, ενώ οι ιατρικοί έλεγχοι επιβεβαίωσαν ότι δεν νόσησε από τον ιό. Μετά την ολοκλήρωση της προβλεπόμενης καραντίνας διάρκειας 42 ημερών, αποχώρησε από τη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του νοσοκομείου «Αττικόν», όπου φιλοξενήθηκε σε ειδικό θάλαμο αρνητικής πίεσης.
Ο ταξιδιώτης βρισκόταν υπό συνεχή ιατρική παρακολούθηση και, έχοντας πλέον ολοκληρώσει με ασφάλεια το πρωτόκολλο επιτήρησης, επέστρεψε στο σπίτι του και στις καθημερινές του δραστηριότητες, χωρίς να παρουσιάσει οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας.