Το συμβάν με την ανάφλεξη του αυτοκινήτου μάρκας Porsche Cayenne στην Αττική οδό, στην οποία όπως όλα τα σχτοιχεία δείχνουν βρήκε τραγικό θάνατο ο εκδότης Παναγιώτης Μαυρίκος γίνεται ακόμα πιο περίεργο λόγω του συγκεκριμένου τύπου αυτοκινήτου.
Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ασφαλές αυτοκίνητο, με εξαιρετικές επιδόσεις, που προέρχεται από έναν από τους κορυφαίος κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως, την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Porsche.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες πρόκειται για μοντέλο του 2008, το οποίο και αποτελεί τη δεύτερη, πιο εξελιγμένη γενιά του σπορ τετρακίνητου τζιπ που παρουσίασε η Porsche το 2003.
Όπως μάλιστα είχε ανακοινώσει τότε η Mercedes, το αυτοκίνητο είχε υποστεί σημαντικές βελτιώσεις, όχι μόνο αισθητικές, αλλά και στην αεροδυναμική του, στην ευστάθεια του και στα συστήματα ασφαλείας του.

Αλλαγές είχαν γίνει και στους κινητήρες που φέρουν τα οχήματα, με τον αρχικό 3,2 λίτρων κινητήρα να αντικαθίσταται με ένα πιο ισχυρό 3,6 λίτρων, ενώ ο μεσαίος 4,5 λίτρων αντικαταστάθηκε από έναν 4,8 των 385 ίππων.
Ανάλογη βελτίωση υπέστη και ο κορυφαίος τούρμπο κινητήρας που πλέον ήταν 4,8 λίτρων αποδίδοντας 500 ίππους.
Το νέο μοντέλο της Porsche είχε επίσης «φορτωθεί» με νέα ηλεκτρονικά συστήματα για την αποφυγή ανατροπής του, καθώς και εξελιγμένης αεροανάρτησης, με κάποια από αυτά τώρα να υποδεικνύονται ως υπεύθυνα για το «κλείδωμα» των θυρών του μοιραίου τζιπ του εκδότη.

Από τις πρώτες εικόνες φαίνεται ότι ο Π. Μαυρίκος οδηγούσε το μεσαίο μοντέλο της σειράς, την Cayenne S, αν και πιθανόν είναι να πρόκειται και την έκδοση Turbo.
Η τιμή στην Ελλάδα του συγκεκριμένου μοντέλου κυμαινόταν μεταξύ 60 και 180 χιλιάδες ευρώ, ανάλογα την έκδοση.