Μιλώντας σε δημοσιογράφους, στο πλαίσιο παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε σήμερα, 22 Οκτωβρίου, ο Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας και επικεφαλής της εταιρείας Δημήτρης Τσέλιος αναφέρθηκε αναλυτικά στην πορεία και τις προοπτικές της Θεόνη, εκφράζοντας ταυτόχρονα προβληματισμό για το νέο σύστημα επιστροφής συσκευασιών (DRS) και αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο πλήρους μετάβασης σε χάρτινη συσκευασία.
«Πάμε για τζίρο 40 εκατ. ευρώ το 2025»
«Το 2024 κλείσαμε με τζίρο 32 εκατ. ευρώ και συνεχίζουμε με ρυθμό ανάπτυξης 15%, που σημαίνει ότι στο τέλος του 2025 θα πλησιάσουμε τα 40 εκατ. ευρώ», δήλωσε ο κ. Τσέλιος.
Όπως εξήγησε, το 14% των πωλήσεων προέρχεται από εξαγωγές, με στόχο το ποσοστό να φτάσει στο 17% μέσα στην επόμενη χρονιά. «Η Θεόνη έχει ήδη παρουσία στη Μέση Ανατολή, στο Ισραήλ και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στόχος μας είναι να αναπτυχθούμε περαιτέρω στην Αμερική, παρά τις προκλήσεις που θέτουν οι δασμοί», υπογράμμισε.
«Δεν κυνηγάμε τη φθηνή αγορά – Επενδύουμε στην ποιότητα»
Αναφερόμενος στη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας, ο επικεφαλής της Θεόνη ήταν σαφής: «Δεν στοχεύουμε στη μαζική αγορά Horeca, γιατί οι τιμές εκεί είναι πολύ χαμηλές. Εμείς επενδύουμε στο ράφι, στα premium καταστήματα και στα ξενοδοχεία που μπορούν να υποστηρίξουν την ποιότητα που προσφέρουμε. Θέλουμε να παραμείνουμε το πιο ποιοτικό και το πιο ακριβό φυσικό μεταλλικό νερό της αγοράς».
Η Θεόνη καταγράφει μερίδιο 10% και κατατάσσεται στην τρίτη θέση της αγοράς, με αυξανόμενους όγκους πωλήσεων.
Προβληματισμός για το DRS – “Το κόστος θα φτάσει το χάρτινο”
Για το σύστημα επιστροφής συσκευασιών DRS, ο Δημήτρης Τσέλιος εξέφρασε επιφυλάξεις σχετικά με τη βιωσιμότητα και τα πιθανά κόστη που θα επιφέρει: «Δεν συμμετέχουμε στο DRS από επιλογή. Περιμένουμε να δούμε πώς θα λειτουργήσει συνολικά, γιατί το κόστος που θα προκύψει για το πλαστικό (PET) θα φτάσει σχεδόν αυτό του χάρτινου. Αν χρειαστεί, δεν αποκλείεται να πάμε εξ ολοκλήρου σε χάρτινη συσκευασία».
Όπως ανέφερε, η εταιρεία «ήταν η πρώτη που λάνσαρε στην Ελλάδα νερό σε χάρτινη συσκευασία, με plant-based φίλτρα και πλήρως eco-friendly χαρακτηριστικά».
ESG, βιωσιμότητα και σχέση με τον Δήμο Μουζακίου
Ο επικεφαλής της Θεόνη υπογράμμισε επίσης ότι η εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει το μεγάλο έργο logistics, παρά τις καθυστερήσεις λόγω της κακοκαιρίας Daniel, ενώ φέτος απέσπασε αργυρό βραβείο ESG για τη βιώσιμη λειτουργία της.
«Όλα μας τα logistics είναι πράσινα, τα clark είναι ηλεκτρικά και προσπαθούμε να μειώνουμε συνεχώς το αποτύπωμά μας», ανέφερε.
Όσον αφορά τη σχέση της εταιρείας με τον Δήμο Μουζακίου, τόνισε πως «δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα — εφαρμόζουμε όσα ορίζει ο νόμος και αποδίδουμε το ανώτατο 5‰ του τζίρου μας, περίπου 155.000 ευρώ για φέτος».
Κλείνοντας, ο κ. Τσέλιος σημείωσε: «Η Θεόνη αναπτύσσεται με βάση την ποιότητα και τη ζήτηση. Δεν μας ενδιαφέρουν οι εξαγορές, μας ενδιαφέρει να χτίζουμε αξία. Είμαστε μια ελληνική εταιρεία με διεθνή προοπτική, και αυτός θα παραμείνει ο δρόμος μας».

