Όπως ανακοινώθηκε χθες από στελέχη της Samsung στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια ενημέρωσης από τις περίπου 250 μονάδες που πουλήθηκαν πέρυσι τέτοια περίοδο, φέτος οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για τουλάχιστον 1.500 μονάδες έως το τέλος της χρονιάς.
Η Samsung κατέχει ηγετικό ρόλο σε αυτή τη στροφή, φτάνοντας το 72% μερίδιο αγοράς στις τηλεοράσεις άνω των 90 ιντσών, ενώ στο σύνολο της αγοράς η παρουσία της αυξήθηκε από 38,2% στο 41,7% μέσα στο ίδιο διάστημα. Η ζήτηση για κορυφαία εμπειρία εικόνας και ήχου, σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες AI, καθιστούν τις τηλεοράσεις όχι μόνο πιο έξυπνες, αλλά και πιο προσωπικές από ποτέ.
Όπως τονίστηκε από τα στελέχη της εταιρείας σε μια αγορά που κινείται ελαφρώς πτωτικά σε αξία (-2%) και τεμάχια (-4%), η Samsung καταγράφει εντυπωσιακή αύξηση στις τηλεοράσεις άνω των 90 ιντσών, επιβεβαιώνοντας πως τα υπερμεγέθη panel δεν είναι πλέον πολυτέλεια, αλλά νέα καθημερινότητα.
Στο πλαίσιο αυτό η Samsung, λανσάρει φέτος το καλοκαίρι και μοντέλα στις 100 και 115 ίντσες, ακολουθώντας τη σαφή μετατόπιση του καταναλωτή προς τις μεγαλύτερες διαστάσεις. Ο κύριος όγκος πωλήσεων παραμένει στις 65 ίντσες, αλλά η μεσοσταθμική τιμή ανεβαίνει, καθώς οι Έλληνες στρέφονται σε ποιοτικότερα μοντέλα.
AI που σε καταλαβαίνει
Η τάση για προσωποποιημένες εμπειρίες θέασης είναι φέτος πιο έντονη από ποτέ. Ο νέος Samsung AI επεξεργαστής Vision AI διαβάζει τις προτιμήσεις του χρήστη, βελτιστοποιεί την εικόνα και προσαρμόζει την εμπειρία θέασης, με έμφαση στο περιεχόμενο που καταναλώνεται και στο πώς καταναλώνεται. Το μήνυμα είναι σαφές: η τεχνολογία προσαρμόζεται στον άνθρωπο, όχι το αντίστροφο.
Παράλληλα, η Samsung επενδύει σε οικολογικά υπεύθυνη παραγωγή, με έμφαση στη βιωσιμότητα, σε μια εποχή που ο καταναλωτής συνδέει την καινοτομία με τη συνειδητή κατανάλωση.
OLED, Micro LED και LED
Η OLED παραμένει κορυφαία επιλογή για κινηματογραφική εμπειρία και gaming, ενώ η Micro LED θεωρείται η τεχνολογική κορυφή, αν και ακόμα με υψηλό κόστος. Στον χώρο του LED, όμως, η Samsung φέρνει φέτος σημαντικές βελτιώσεις με χρήση Edge και RGB τεχνολογίας, καλύπτοντας ευρύ φάσμα αναγκών, με έμφαση στη βελτίωση της εικόνας όπου αυτό είναι εφικτό.
7ετής αναβάθμιση λογισμικού και εμπειρία ενοποιημένη
Από το 2025, η Samsung προσφέρει επέκταση των αναβαθμίσεων λογισμικού σε ορίζοντα επταετίας, καλύπτοντας και τις τηλεοράσεις του 2023 και 2024. Η εμπειρία χρήστη ενοποιείται, με μενού που μοιάζουν αισθητικά και λειτουργικά με τα smartphones, κάνοντας τη μετάβαση πιο οικεία.
Παράλληλα, η lifestyle σειρά συνεχίζει να βρίσκει κοινό στην Ελλάδα, καθώς ο σχεδιασμός και η αισθητική μετρούν ολοένα και περισσότερο στην αγορά.

