«Οι λευκές συσκευές δεν είναι πια απλώς μηχανές, είναι κοντά στην εμπειρία του υπολογιστή στο σπίτι», τόνισε χαρακτηριστικά ο Άρης Κούτελος, γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas, κατά τη χθεσινή παρουσίαση στους δημοσιογράφους.
Η LG, αξιοποιώντας το ισχυρό της όνομα σε κατηγορίες όπως τα πλυντήρια και τα ψυγεία, ετοιμάζεται να διεκδικήσει μερίδιο και στην αγορά των εντοιχιζόμενων premium συσκευών. Η νέα σειρά, με έμφαση στην υψηλή αισθητική, τον ενιαίο σχεδιασμό και τις πρωτοποριακές τεχνολογίες, επαναλανσαρίστηκε πέρυσι στην Ελλάδα — η οποία έγινε μάλιστα η τρίτη χώρα πανευρωπαϊκά όπου δοκιμάστηκε το νέο αυτό χαρτοφυλάκιο.
«Δεν μας ενδιαφέρει ο όγκος, αλλά η αξία. Στόχος μας είναι να στηρίξουμε το premium, όχι να κυνηγήσουμε ποσοτικά νούμερα», υπογράμμισε ο κ. Κούτελος, εξηγώντας πως η εταιρεία φέρνει στην Ελλάδα αποκλειστικά τις πιο εξελιγμένες σειρές της μητρικής.
Το comeback στα εντοιχιζόμενα
Η ελληνική αγορά των εντοιχιζόμενων έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες, καθώς σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές αγορές, το 95% των εντοιχιζόμενων δεν πωλείται μαζί με τα έπιπλα κουζίνας. Σε αυτό το περιβάλλον, η LG επανακάμπτει, μετά την πρώτη της προσπάθεια στα τέλη της δεκαετίας του 2000, με πιο ώριμη στρατηγική και ισχυρότερη υποστήριξη από το διεθνές δίκτυό της.
Η νέα σειρά περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τριπλούς φούρνους με επαγωγικές εστίες, τετραπλά τζάμια για υψηλή θερμομονωτική απόδοση, λειτουργίες air fry, υποβοήθηση ατμού και βελτιωμένο σύστημα αυτοκαθαρισμού με υδροφιλική τεχνολογία και πυρόλυση.
Στο πλαίσιο των smart δυνατοτήτων, οι συσκευές υποστηρίζουν το ThinQ της LG, επιτρέπουν Wi-Fi σύνδεση, απομακρυσμένο έλεγχο, καταγραφή συνταγών, ακόμη και διαχείριση της κατανάλωσης. «Στην ουσία, η εμπειρία του χρήστη αλλάζει επίπεδο», σημείωσε η Βάσω Καραχάλιου, product specialist λευκών συσκευών της εταιρείας.
LED οθόνες αφής για εύκολο χειρισμό
Η τεχνητή νοημοσύνη αναβαθμίζει ουσιαστικά την εμπειρία του χρήστη, με λειτουργίες που θυμίζουν πλέον την τεχνολογία των τηλεοράσεων, όπως σχολίασε χαρακτηριστικά η κ. Καραχάλιου, «οι λευκές συσκευές θα φτάσουν σε επίπεδο τεχνολογίας όπως η τηλεόραση».
Στρατηγική ανάπτυξης με ψυχραιμία
Η ελληνική αγορά των επαγωγικών εμφανίζει μικρή συνολική διείσδυση (3-4%), ωστόσο στις νέες πωλήσεις οι επαγωγικές κερδίζουν σημαντικό μερίδιο. Ενδεικτικά, το μερίδιο της LG στις εντοιχιζόμενες συσκευές έφτασε ήδη το 1,3% μέσα σε μόλις δύο μήνες από το λανσάρισμα, με την αγορά να σημειώνει διψήφια ανάπτυξη.
«Η αγορά αναπτύσσεται επί δύο. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος στόχος, γιατί πρώτα θέλουμε να χτίσουμε το brand», εξήγησε η κα Καραχάλιου.
«Έξυπνο» μέλλον
Η στρατηγική της LG είναι να συνδέσει όλα τα νέα προϊόντα της με το οικοσύστημα smart home, δίνοντας στον καταναλωτή έλεγχο, οικονομία και υψηλή ποιότητα. Ομοιομορφία στο design, έμφαση στη βιωσιμότητα, αλλά και καινοτομίες όπως η τεχνολογία «Probable Convention» με θερμαντικό στοιχείο στη βάση του φούρνου, δείχνουν το όραμα για το μέλλον.
Η LG δηλώνει αποφασισμένη να αξιοποιήσει αυτή τη συγκυρία: «Όταν σταθεροποιηθεί η κατάσταση γενικά στην αγορά, θα είμαστε έτοιμοι να φέρουμε ακόμη περισσότερες σειρές προϊόντων», επισημαίνει η κ. Καραχάλιου, μεταφέροντας τη φιλοδοξία της εταιρείας να διατηρήσει τη θέση της ανάμεσα στους ηγέτες της premium κατηγορίας.
Η LG σχεδιάζει να φέρει στην ελληνική αγορά και νέες σειρές, όπως ελεύθερους φούρνους μικροκυμάτων, αλλά και μεγαλύτερα ψυγεία πλάτους 70 εκατοστών, προκειμένου να διευρύνει το αποτύπωμά της στην premium αγορά των λευκών συσκευών.
«Στην τηλεόραση οι τεχνολογίες έχουν σταθεροποιηθεί, ενώ οι λευκές συσκευές βρίσκονται σε εκρηκτική εξέλιξη. Εκεί επενδύουμε — εκεί βλέπουμε το μέλλον μας», είπε χαρακτηριστικά κλείνοντας ο κ. Κούτελος.

