Με βασικό στοιχείο της δεύτερης φάσης της εορταστικής καμπάνιας να είναι η μουσική, το “20 χρόνια δικό σας”
γίνεται “δικόοοοο σας” και το Skroutz δίνει φωνή, μελωδία και ρυθμό στους χρήστες. Οι “φωνές” των χρηστών μέσα από τα σχόλια και τις αξιολογήσεις τους γίνονται στίχοι και αποκτούν μελωδία. Μέσα από τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, το Skroutz μετατρέπει τις αξιολογήσεις των χρηστών σε πρωτότυπα τραγούδια δημιουργώντας ένα ολόκληρο μουσικό άλμπουμ που καλύπτει όλα τα μουσικά στυλ.
Ένα μπλέντερ που χορεύει τσιφτετέλι, μία κρέμα προσώπου πολύ ροκ, ωτοασπίδες σε swing ρυθμό, ένα τραπ σκούτερ,
και πολλά άλλα είναι τα τραγούδια που δημιουργήθηκαν με έμπνευση τις αξιολογήσεις των χρηστών. Η δεύτερη φάση της καμπάνιας επικεντρώνεται στη μουσική και στο πλαίσιο αυτό, το Skroutz συμμετέχει ως χορηγός στο Release Athens Festival 2025, για να γιορτάσει μαζί με τους χρήστες μέσω αυτής της μουσικής εμπειρίας – ένα από τα σημαντικότερα καλοκαιρινά μουσικά γεγονότα στην Αθήνα, αλλά και σε όλη την Ελλάδα. Στην Πλατεία Νερού, οι επισκέπτες του φεστιβάλ θα έχουν στη διάθεσή τους το ειδικά διαμορφωμένο branded locker installation από το Skroutz, όπου μπορούν να αποθηκεύσουν με ασφάλεια τα προσωπικά τους αντικείμενα καθ’ όλη τη διάρκεια των live.
Για να δείτε και να ενημερωθείτε για όλες τις μουσικές ενέργειες της καμπάνιας “20 χρόνια δικόοοοο σας”, μείνετε συντονισμένοι στα social media του Skroutz και στη σελίδα 20 χρόνια skroutz.
Ειδήσεις Σήμερα
- Οι φιλικοί αγώνες της Εθνικής Ελλάδας, η «κούπα» του UEFA Nations League και τα UEFA European Qualifiers παίζουν μπάλα στα κανάλια Novasports!
- Τραγωδία στο Αλιβέρι: Ηλικιωμένος πέθανε έπειτα από πτώση στις σκάλες του σπιτιού του
- ΑΑΔΕ: Μειώνεται έως 5% η παρακράτηση στην ενημερότητα μεταβίβασης ακινήτου για χρέη σε αναστολή είσπραξης