Η βράβευση στην κατηγορία Loyalty Reward Programs (Gold Award) αφορά στο AB Plus, το μεγαλύτερο και πιο διαχρονικό πρόγραμμα πιστότητας στο ελληνικό λιανεμπόριο, με περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια ενεργά μέλη. Εδώ και 28 χρόνια, προσφέρει προσωποποιημένες προσφορές, άμεσες επιβραβεύσεις και μία εξατομικευμένη εμπειρία αγορών, επιβραβεύοντας καθημερινά την εμπιστοσύνη των πελατών.
Στην κατηγορία Private Label, ξεχώρισε η σειρά προϊόντων «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη» (Gold Award), που από το 2004 αναδεικνύει την ελληνική πρώτη ύλη και στηρίζει έμπρακτα τους τοπικούς παραγωγούς, περιλαμβάνοντας περισσότερα από 150 παραδοσιακά προϊόντα.
Η αναπτυξιακή στρατηγική του δικτύου franchise της εταιρείας επιβραβεύτηκε επίσης με το Gold Award, σε μια περίοδο όπου η ΑΒ Βασιλόπουλος ενισχύει διαρκώς την παρουσία της με πάνω από 320 καταστήματα supermarket σε όλη την Ελλάδα και με στόχο τα 410 έως το τέλος του 2025, ενδυναμώνοντας την τοπική επιχειρηματικότητα και προσφέροντας σε περισσότερους καταναλωτές προϊόντα υψηλής ποιότητας.