Ίσως ακούγεται περίεργο και «ρομαντικό» για τον επιχειρηματικό κόσμο, όπου το μόνο που μετρά είναι οι στυγνοί αριθμοί, να υπάρχουν εταιρείες που διατηρούν έναν ισχυρό κώδικα αξιών. Oι Ιάπωνες όμως, δεν είναι σαν όλους τους άλλους. Το έχουν αποδείξει πολλές φορές και η συγκεκριμένη ιστορία με την Honda, δεν αποτελεί εξαίρεση αλλά είναι η επιβεβαίωση αυτού του κανόνα.
Μεταφερόμαστε λοιπόν στις αρχές της δεκαετίας του 50. Ο Soichiro Honda και ο στενός συνεργάτης του, Takeo Fujisawa, πραγματοποιούν αλλεπάλληλα ταξίδια στην Ευρώπη, ώστε να βρεθούν στο κέντρο των εξελίξεων της μοτοσυκλέτας και να μελετήσουν την αγορά των δύο τροχών…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr