Στο νοσοκομείο «Αττικόν», για ένατη ημέρα, νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού, μετά από πτώση που είχε μέσα στο σπίτι της και που είχε σαν αποτέλεσμα κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο.