Όπως είπε, επιδιώκεται η δημιουργία μιας πιο σύγχρονης δομής που θα μπορεί να ανταποκρίνεται με ευελιξία στις ανάγκες. Ο κ. Δήμας παραδέχτηκε ότι το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» αντιμετωπίζει προβλήματα με καθυστερήσεις, υπογράμμισε ωστόσο ότι η κατάσταση είναι χειρότερη σε άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια.
Μιλώντας στην ΕΡΤ, ανέφερε ότι η συνεργασία με τους ελεγκτές είναι θετική, υπενθυμίζοντας τις πρόσφατες ρυθμίσεις για την αυτοτελή φορολόγηση όταν χάνουν την ειδικότητά τους, την υπερεργασία και την ωριαία αποζημίωση για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Ο υπουργός σημείωσε ότι οι απολαβές των ελεγκτών είναι ιδιαίτερα υψηλές για τα ελληνικά δεδομένα, δηλώνοντας πως ένας έμπειρος ελεγκτής μπορεί να ξεπεράσει τα 120.000 ευρώ ετησίως. Τόνισε ότι οι αμοιβές αυτές είναι νόμιμες και φορολογούμενες, αλλά πρόσθεσε πως υπάρχουν αιτήματα για πρόσθετες απολαβές.
Σύμφωνα με τον ίδιο, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή εφαρμόζεται σχέδιο δράσης με 364 σημεία και 7 πυλώνες, με αξιολογήσεις κάθε έξι εβδομάδες. Ένας από τους πυλώνες προβλέπει τη μετατροπή της ΥΠΑ σε Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, ώστε να αποκτήσει διοικητική αυτονομία. «Σήμερα, ακόμη και ζητήματα όπως η καθαριότητα ή η συντήρηση απαιτούν υπουργική υπογραφή. Αυτά πλέον σταματούν να υπάρχουν», ανέφερε.

