Η ηθοποιός αποκάλυψε ότι από το 2012 έχει διαγνωστεί με εκφύλιση της ωχράς κηλίδας, μια πάθηση που προκαλεί θολή ή μείωση της κεντρικής όρασης και εμφανίζεται συχνά σε άτομα άνω των 50 ετών. «Είναι συντριπτικό», είπε, περιγράφοντας την απώλεια μικρών αλλά σημαντικών καθημερινών δραστηριοτήτων: σταμάτησε την οδήγηση, το κέντημα και το να βγαίνει μόνη της από το σπίτι. Μίλησε για τις αλλαγές στην καθημερινότητα και ανέφερε συγκεκριμένα ότι της λείπει να βλέπει τον Κλάιβ Μάιρι να παρουσιάζει το ”Mastermind”, αλλά μπορεί να ακούει τις ερωτήσεις. Η περιγραφή της κατάστασης περιλαμβάνει και την αναγνώριση των περιορισμών στην ανεξαρτησία της, χωρίς όμως λεπτομέρειες για ιατρικές θεραπείες που ενδεχομένως ακολουθεί.
Παρά τις δυσκολίες, η Ντεντς συνεχίζει να εργάζεται επαγγελματικά. Στην ίδια συνέντευξη εξήγησε ότι ζητά από φίλους και συναδέλφους να της διαβάζουν τα σενάρια, τα οποία στη συνέχεια μαθαίνει εκμεταλλευόμενη τη φωτογραφική της μνήμη. Εξηγεί ότι μπορεί να απαγγείλει ολόκληρες σελίδες από σαιξπηρικούς μονολόγους, αλλά ταυτόχρονα «δεν μπορεί να θυμηθεί τι κάνει αύριο». Όταν ρωτήθηκε αν φοβάται ότι «θα χάσει τη διαύγειά της», απάντησε: «Ω ναι». Οι παρατηρήσεις της αποτυπώνουν την προσαρμογή στη δουλειά και στις σχέσεις με συνεργάτες, καθώς και την εξάρτηση από λεκτική υποστήριξη για την ανάγνωση σεναρίων και την προετοιμασία ρόλων, χωρίς αναφορές σε αλλαγές στο είδος των ρόλων που αναλαμβάνει.
Παράλληλα εξήγησε τις πρακτικές που ακολουθεί για να συνεχίσει την καριέρα της: ζητά ηχογραφήσεις και φίλους να της διαβάζουν τα σενάρια, μαθαίνει απομνημονεύοντας φράσεις και αξιοποιεί τη φωτογραφική μνήμη για να συγκρατεί πληροφορίες σκηνών και διαλόγων. Η πρώτη της μεγάλη ταινία στο Χόλιγουντ ήταν ο «Ερωτευμένος Σαίξπηρ», παραγωγής Χάρβεϊ Γουάινσταϊν, μια ταινία που της απέφερε το Όσκαρ Β΄ γυναικείου ρόλου το 1998, παρά το ότι εμφανίστηκε συνολικά μόλις οκτώ λεπτά στην οθόνη.
Στην ίδια συνέντευξη η Ντεντς τοποθετήθηκε σχετικά με τον Χάρβεϊ Γουάινσταϊν και τον Κέβιν Σπέισι. Σχετικά με τον Γουάινσταϊν, υποστήριξε ότι τον γνώριζε καλά και ότι δεν είχε προσωπικά την εμπειρία που περιγράφουν οι καταγγελίες, προσθέτοντας: «Γνώριζα τον Χάρβεϊ και τον γνώριζα καλά και δούλεψα μαζί του, και εγώ δεν είχα καμία από αυτές τις εμπειρίες – ευτυχώς για μένα. Φαντάζομαι ότι έχει εκτίσει την ποινή του… Δεν ξέρω, για μένα είναι κάτι προσωπικό – η συγχώρεση». Το ρεπορτάζ θυμίζει ότι ο παραγωγός δικάζεται εκ νέου αφού το εφετείο έκρινε ότι η δίκη του στη Νέα Υόρκη είχε «στιγματιστεί» από μεροληπτικές καταθέσεις και ακύρωσε την καταδίκη του. Για τον Κέβιν Σπέισι, ο οποίος απαλλάχθηκε από τις κατηγορίες σε δίκη στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2023, η Ντεντς είπε ότι «Ο Κέβιν έχει δικαιωθεί και έχω νέα από εκείνον, στέλνουμε μηνύματα», αναφέροντας συνεργασίες όπως το «The Shipping News» και τη δική της υπεράσπιση το 2018, λίγους μήνες μετά τις πρώτες καταγγελίες.
Ειδήσεις Σήμερα
- Άρης – Ολυμπιακός: Αμφίβολοι Δώνης, Καντεβέρε και Σούντμπεργκ για το ντέρμπι της Κυριακής
- Βενιζέλος: «Η φιλελεύθερη δημοκρατία πρέπει να σέβεται πρωτίστως την ανεξαρτησία της δικαιοσύνης»
- Νέο αγροτικό μπλόκο στη Νάουσα: Αγρότες διεκδικούν αποζημιώσεις και μείωση κόστους παραγωγής
- Βασίλης Σκουλάς: Η σκληρή παιδική ηλικία που διαμόρφωσε τον λυράρη
- Νετανιάχου: Μιλάω με τον Πούτιν – Μας αναζητούν πολλοί παγκόσμιοι ηγέτες