Αυτή τη φορά δεν πρόκειται για κινηματογραφική συνέχεια αλλά για ένα νέο διαφημιστικό σποτ μιας εταιρείας που προσφέρει κατ’ οίκον φροντίδα για ηλικιωμένους, όπου ο ηθοποιός αναπαράγει στιγμές και αναφορές στη διασημότερη του εικόνα.
Το βίντεο κυκλοφόρησε διαδικτυακά και έγινε γρήγορα θέμα συζήτησης. Οι χρήστες σχολιάζουν τόσο τη ρετρό νοσταλγία που ξυπνά όσο και την εμφάνιση του Κάλκιν σήμερα — πολλοί εκφράζουν θαυμασμό για το πώς διαχειρίζεται το παρελθόν του, ενώ άλλοι επισημαίνουν την αντίφαση ανάμεσα στο χιούμορ της παλιάς ταινίας και το σοβαρό θέμα της φροντίδας ηλικιωμένων.