Η φετινή σεζόν σάς βρίσκει να σκηνοθετείτε την κωμωδία της χρονιάς. Πώς αισθάνεστε γι’ αυτή τη μεγάλη αγκαλιά που σας άνοιξε ο κόσμος;
Είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για «κωμωδία της χρονιάς», ωστόσο είμαι εξαιρετικά χαρούμενη και περήφανη που η δουλειά μας κατάφερε, από το πρώτο επεισόδιο, να μπει στην καρδιά των θεατών, να κάνει τον κόσμο να γελάσει και να χαμογελάσει. Με γεμίζει χαρά να διαβάζω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πως η σειρά μας είναι «comfort». Ποιος δεν το έχει ανάγκη αυτό;
Ποια είναι η εμπειρία από τα γυρίσματα των «Φαντασμάτων»;
«Τα Φαντάσματα» είναι, με διαφορά, ό,τι πιο σύνθετο και απαιτητικό έχω αναλάβει σκηνοθετικά μέχρι τώρα. Πρόκειται για την ελληνική εκδοχή της εμβληματικής κωμωδίας του BBC «Ghosts», οπότε ο πήχης ήταν εξαρχής ψηλά. Εχουμε σωρεία από οπτικά και ειδικά εφέ, ενώ δεν είναι λίγες οι σκηνές που πρέπει να γυρίζονται τουλάχιστον δύο φορές, με φαντάσματα και χωρίς. Το πολυπληθές καστ έκανε τον προγραμματισμό μας δυσεπίλυτο σουντόκου, ενώ το διαβόητο «στοιχειωμένο αρχοντικό» είναι στην πραγματικότητα τρεις διαφορετικές τοποθεσίες, που έπρεπε να συνδυαστούν και να φαίνονται ως μία. Παρά τις προκλήσεις, «Τα Φαντάσματα» θα έχουν πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Πέρα από το αποτέλεσμα, κρατάω τις ανθρώπινες σχέσεις, τις νέες (αλλά και παλιές) συνεργασίες, τις στιγμές γέλιου και μοιράσματος.

Πρόκειται για μία μίνι σειρά, αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να δώσετε περισσότερη προσοχή και έμφαση στην κάθε σκηνή;
Ασφαλώς, μας δόθηκαν περισσότερος χρόνος και τεχνικά μέσα από μια σειρά που προβάλλεται καθημερινά. Σε αυτό το σημείο οφείλω να αναφερθώ στον παραγωγό μας, Διονύση Σαμιώτη, στην Tanweer, ο οποίος επένδυσε τα μάλα σε αυτό το εγχείρημα, αλλά και στο STAR, που το πίστεψε και το υποστήριξε έμπρακτα.
Ποιος είναι ο προσωπικός σας καλλιτεχνικός στόχος;
Στόχος μου ήταν να συγκεράσω τα δυνατά στοιχεία της σειράς του BBC με τη σεναριακή διασκευή και τα δικά μας, ελληνικότατα «Φαντάσματα». Να τιμήσω το πρωτότυπο και να αναδείξω τις ιδιαιτερότητες του ελληνικού καστ, χιούμορ και κουλτούρας. Ηταν ζητούμενο η σειρά να είναι «feel-good» και πιστεύω πως καθένας από τους εξαιρετικούς καλλιτεχνικούς συντελεστές και ηθοποιούς δούλεψε προς αυτήν την κατεύθυνση – και το πετύχαμε.

Η συνεργασία με υπέροχους ηθοποιούς, όπως ο Ορφέας Αυγουστίδης και η Ελλη Τρίγγου;
Η συνεργασία με τους ηθοποιούς είναι το μεγαλύτερο δώρο αυτής της δουλειάς, νιώθω τυχερή και ευγνώμων. Με την Ελλη και τον Ορφέα συνεργαστήκαμε υπέροχα, από τον πρώτο καφέ μέχρι το τελευταίο «cut». Εστιάσαμε στη δική μας εκδοχή του ζευγαριού και τη χημεία (τόσο κωμική όσο και ερωτική) που θέλαμε να δημιουργηθεί, ώστε να μην έχουμε δύο απλούς συγκατοίκους, μια διδακτική Μαρίνα κι έναν αφελή Χάρη. Είναι εξαιρετικοί επαγγελματίες, με κωμικό μέτρο, γρήγορα καλλιτεχνικά αντανακλαστικά, συναδελφικότητα και γενναιοδωρία, κι αυτό λάμπει στην οθόνη. Το δε καστ των «Φαντασμάτων» είναι για μένα ένας κι ένας, μία προς μία. Με την Αγορίτσα Οικονόμου, τον Στέλιο Ιακωβίδη και τον Στράτο Χρήστου είχαμε συνεργαστεί στο «Κάτω Παρτάλι», ενώ ο Νίκος Γιαλελής, η Ευαγγελία Καρακατσάνη, η Δάφνη Κιουρκτσόγλου, ο Αλκης Μπακογιάννης, ο Αρης Μπαλής, ο Θοδωρής Σκυφτούλης, ο Αρης Τρουπάκης και ο Χάρης Φλέουρας είναι ηθοποιοί που είχαμε θαυμάσει στο θέατρο, ήρθαν σε ακρόαση και αμέσως «κούμπωσαν» μαγικά στους ρόλους τους. Η Ναταλία Τσαλίκη ολοκλήρωσε αυτό το εξαιρετικό καστ, ενσαρκώνοντας μοναδικά μια Καλλιρρόη που έχει ήδη γίνει viral.

Για μία ακόμη φορά ενώνετε τις δυνάμεις σας με τον Λευτέρη Παπαπέτρου, τον μετρ της κωμωδίας και των μεγάλων επιτυχιών. Πώς είναι η συνύπαρξή σας;
Αυτή είναι η τέταρτη, κατά σειρά, τηλεοπτική σεζόν που διανύουμε παρέα με τον Λευτέρη Παπαπέτρου και τον ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει εδώ και 12 χρόνια. Νομίζω πως η καλλιτεχνική μας συνύπαρξη βασίζεται στην υγιή τρέλα που κουβαλάμε και οι δύο, στον κοινό τόπο του τι βρίσκουμε αστείο. Απ’ ό,τι έχει αποδειχθεί, μπορώ να αποκωδικοποιώ και να οπτικοποιώ αυτά που έχει στο κεφάλι του, μάλλον μιλάω «παπαπετρίστικα»…
Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί σταθμοί στην επαγγελματική σας πορεία;
Το «Ολα στον Αέρα» (MEGA, 2008-2009) σε σενάριο Φίλιππου Δεσύλλα ήταν η πρώτη μου μεγάλη τηλεοπτική δουλειά αφότου επέστρεψα από την Αμερική, βουτιά στα βαθιά και στην ελληνική πραγματικότητα. Ακολουθεί το «Ακαντού», η θεατρική παράσταση για παιδιά που έγραψα και σκηνοθέτησα για τρία χρόνια στο θέατρο Αλίκη. Αυτή μετουσιώθηκε σε παιδική σειρά μυθοπλασίας και 280 επεισόδια, όπου ανακάλυψα τη χαρά του να γράφω αυτά που σκηνοθετώ. Και, φυσικά, το «Κάτω Παρτάλι», η πρώτη μας συνεργασία με τον Λευτέρη Παπαπέτρου, για την οποία ο κόσμος ακόμα με ρωτάει «Ποιος σκότωσε τον Διαμαντή;».

Εχετε κάνει πράγματα και στο εξωτερικό; Τι κρατάτε από αυτές τις στιγμές;
Σπούδασα σκηνοθεσία στο Λος Αντζελες και κατόπιν μαθήτευσα στη Miramax/Dimension Films και στα Universal Studios, ειδικευόμενη στο development. Ημουν εκεί συνολικά πέντε χρόνια. Τεράστιο σχολείο ζωής, που μου έμαθε πώς να σκέφτομαι και να δημιουργώ σαν πολίτης του κόσμου.
Ποιο είναι το επαγγελματικό σας όνειρο;
Να μπορώ να λέω ιστορίες, μέχρι τα βαθιά γεράματα. Με όποιον τρόπο αρμόζει σε κάθε ιστορία: τηλεόραση, κινηματογράφος, θέατρο, ακόμα κι ένα ποίημα, ένα τραγούδι ή μια διαφήμιση. Κάθε ιστορία έχει τον δικό της ιδανικό τρόπο να ειπωθεί κι ελπίζω να έχω την έμπνευση, τα μέσα, και τους καλλιτεχνικούς συνοδοιπόρους ώστε να αφηγηθώ όσο περισσότερες γίνεται.

*ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΥΠΟΣ TV
Ειδήσεις Σήμερα
Ευλαμπία Ρέβη: Η πρώτη εμφάνιση με φουσκωμένη κοιλιά και η αντίδραση για τον ΣΚΑΪ
Δύο πρεμιέρες μοιράζουν ξανά το χαρτί της τηλεθέασης
Μέγκαν Μαρκλ: Την χλευάζουν στα social media – Η νέα της γκάφα
Ιουλία Καλλιμάνη: Τα γαλλικά της ως αντίδραση σε χυδαία μαντινάδα
Πέθανε η Άννα Κυριακού, η αγαπημένη «θεία Μπεμπέκα» του τηλεοπτικού κοινού
Τηλεθέαση: Ποιο πρόγραμμα «έκλεψε» την πρωτιά από το Voice
Θανάσης Πάτρας: Πώς έκλεισε την πόρτα του ΑΝΤ1 – Το παρασκήνιο

