Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 18 μήνες, με την αποξήλωση 143 χλμ καλωδίων, που αντιστοιχεί περίπου στο 70% του υπάρχοντος δικτύου, ενώ τα δρομολόγια των τρόλεϊ θα αντικατασταθούν από ηλεκτρικά λεωφορεία.
Οι εργασίες είχαν καθυστερήσει λόγω αντιδράσεων των εργαζομένων, οι οποίοι υποστήριζαν ότι η απομάκρυνση των καλωδίων δεν ήταν αναγκαία και ότι το κόστος λειτουργίας με τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία δεν θα ήταν χαμηλότερο.
Καταργείται το 70% του δικτύου λέει ο Κυρανάκης
«Ο ουρανός της Αθήνας θα αναπνεύσει», τόνισε ο κ. Κυρανάκης, ενώ ξεκαθάρισε ότι αυτή είναι μία απόφαση που ελήφθη για δημοσιονομικούς λόγους. Όπως είπε για κάθε δύο τρόλεϊ που αποσύρονται θα μπαίνουν στο δίκτυο τρία ηλεκτροκίνητα λεωφορεία.
«Τα τρόλεϊ υπηρέτησαν αποτελεσματικά την Αττική για πάνω από μισό αιώνα. Ευθύνη μας τώρα η επόμενη μέρα. Ένα πιο καθαρό, πιο ασφαλές και πιο αξιόπιστο σύστημα μετακινήσεων για την Αθήνα» τονίζει ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Μιλώντας για την εν λόγω απόφαση, ο αναπληρωτής υπουργός τονίζει «Το λειτουργικό κόστος των τρόλεϊ είναι υπερδιπλάσιο από εκείνο ενός ηλεκτρικού λεωφορείου νέας γενιάς, ενώ το δαιδαλώδες εναέριο δίκτυο των 143 χιλιομέτρων δεν προσφέρει πλέον κανένα περιβαλλοντικό όφελος αντιθέτως, επιβαρύνει συνολικά το οδικό δίκτυο…
Για κάθε χιλιόμετρο που εκτελείται με τρόλεϊ, το Δημόσιο πληρώνει περίπου 5,5 ευρώ, ενώ για το ίδιο χιλιόμετρο με ηλεκτρικό λεωφορείο το κόστος πέφτει στα 2,5 ευρώ.».
Ειδήσεις Σήμερα
- «Νυχτερινός Ποιμήν»: Αστυνομική επιχείρηση για ανηλίκους σε νυχτερινά μαγαζιά – Καταγράφηκαν δύο συλλήψεις
- Προειδοποιεί ο Μαρουσάκης: Ο Ωμέγα Εμποδιστής αλλάζει το σκηνικό του καιρού – Οι πρώτες εκτιμήσεις για τα φετινά Χριστούγεννα
- Ιωάννα Τούνη: Ξεσπά δημόσια για τους κατηγορούμενους – «Ήθελε με κάθε τρόπο να με εξευτελίσει ως μια φθηνή γκόμενα» [βίντεο]

