Την κινητοποίηση προκάλεσε η έντονη δυσοσμία που έγινε αντιληπτή στη γειτονιά. Κάτοικος της περιοχής, ο οποίος φέρεται να μην είχε δει τον 70χρονο για περίπου δέκα ημέρες, ανησύχησε και μαζί με ακόμη έναν γείτονα πλησίασαν στο σπίτι, προσπαθώντας να τον καλέσουν. Καθώς δεν πήραν καμία απάντηση, έλεγξαν τον χώρο και εντόπισαν τον άνδρα νεκρό στην αυλή.
Άμεσα ειδοποιήθηκε η Αστυνομία, με αστυνομικούς να μεταβαίνουν στο σημείο και να πραγματοποιούν την πρώτη αυτοψία στον χώρο. Λόγω της κατάστασης στην οποία βρέθηκε η σορός, αναμένεται ιατροδικαστής από την Πάτρα, προκειμένου να γίνει η απαραίτητη εξέταση και να δοθούν απαντήσεις για τα ακριβή αίτια του θανάτου.