Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε και η γέφυρα, που κατασκευάστηκε το 1960 είναι διαθέσιμη για διέλευση πεζών και οχημάτων, αλλά όχι για την εξυπηρέτηση αναγκών ναυσιπλοΐας, κάτι που θα γίνει μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του τεχνικού προβλήματος.
Οι τεχνικοί προσπαθούσαν όλο το βράδυ να λύσουν το πρόβλημα, που εντοπίστηκε σε μία από τις ψηφιακές κάρτες που ελέγχουν τα έμβολα ανύψωσης και επαναφοράς.
Ο επικεφαλής του Οργανισμού Λιμένων Νομού Ευβοίας (ΟΛΝΕ) Μπάμπης Μανιάτης δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «η γέφυρα είναι 65 ετών. Έχει φτάσει στα όριά της. Χρειάζεται αντικατάσταση ή μια μεγάλη χρηματοδότηση για γενική επιδιόρθωση» και ότι το ενδεχόμενο εκ νέου του διαλόγου για ριζική ανακατασκευή ή αντικατάσταση του έργου είναι ανοιχτό.
Το συγκεκριμένο περιστατικό δεν είναι το πρώτο. Αντίστοιχο πρόβλημα είχε παρουσιαστεί και πριν από περίπου έξι χρόνια, όταν η γέφυρα είχε επίσης «κολλήσει» λόγω παλαιότητας και ηλεκτρονικών δυσλειτουργιών. Και τότε, η διαδικασία επαναφοράς πραγματοποιήθηκε χειροκίνητα και διήρκεσε ώρες, με σημαντικές επιπτώσεις στην κυκλοφορία.
«Η γέφυρα είναι 65 ετών. Έχει φτάσει στα όριά της. Χρειάζεται αντικατάσταση ή μια μεγάλη χρηματοδότηση για γενική επιδιόρθωση», δηλώνει ο κ. Μανιάτης, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο έναρξης εκ νέου του διαλόγου για ριζική ανακατασκευή ή αντικατάσταση του έργου.
Από το πρωί της Δευτέρας 4 Αυγούστου, η κυκλοφορία στους δρόμους της Χαλκίδας έχει χτυπήσει «κόκκινο». Εκατοντάδες οδηγοί εγκλωβίζονται καθημερινά λόγω της διακοπής σύνδεσης μέσω της Παλαιάς Γέφυρας, ενώ δεν υπάρχει άμεση εναλλακτική διέλευσης εντός του αστικού ιστού.
Η ταλαιπωρία είναι μεγάλη και αναμένεται να επιδεινωθεί όσο δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης, καθώς οι μετακινήσεις προς εργασία, σχολεία και δημόσιες υπηρεσίες περνούν πλέον αποκλειστικά μέσω της Υψηλής Γέφυρας.

