Στο νοσοκομείο 4χρονο κοριτσάκι που ήπιε μεγάλη ποσότητα σιροπιού

eleftherostypos.gr
Newsroom
1 λεπτό
Στο νοσοκομείο 4χρονο κοριτσάκι που ήπιε μεγάλη ποσότητα σιροπιού

Συναγερμός σήμανε στο ΕΚΑΒ της Πάτρας, μετά το τηλεφώνημα ότι ένα 4χρονο κοριτσάκι κατανάλωσε μεγάλη ποσότητα φαρμάκου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η 4χρονη, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, ήπιε ποσότητα σιροπιού Ντεπόν.

Στο σημείο έσπευσε Μονάδα του ΕΚΑΒ, η οποία παρέλαβε την μικρούλα και την μετέφερε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο στο Ρίο.

Πηγή: Patrastimes.gr

[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]

Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο EleftherosTypos.gr
ΣΧΟΛΙΑ
Σχολιασμός

Tο eleftherostypos.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Exit mobile version