Οι αντιδράσεις αποδείχθηκαν τόσο ισχυρές, ώστε το 45 δευτερολέπτων βίντεο, που είχε ανέβει στο YouTube της McDonald’s Ολλανδίας στις 6 Δεκεμβρίου, αποσύρθηκε λίγες ημέρες αργότερα.
Στα κοινωνικά δίκτυα δεν έλειψαν τα αρνητικά σχόλια, με έναν χρήστη στο Χ να αναφέρει χαρακτηριστικά πως πρόκειται για «αυτή είναι η φρικτή διαφήμιση που έχω δει φέτος». Η εταιρεία, απαντώντας στο BBC, αναγνώρισε πως η εμπειρία αποτέλεσε «ένα σημαντικό μάθημα» στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να επιτύχει μια πιο «αποτελεσματική χρήση της AI».
Την παραγωγή της διαφήμισης ανέλαβαν η ολλανδική TBWA\Neboko και η αμερικανική The Sweetshop. Η κεντρική ιδέα ήταν να αποτυπωθούν όλα όσα μπορεί να πάνε στραβά την περίοδο των γιορτών, συνοδευόμενα από το σύνθημα «η πιο τρομερή εποχή του χρόνου», προτρέποντας ουσιαστικά το κοινό να περάσει τις γιορτές στα McDonald’s.
Ωστόσο, μετά την κυκλοφορία της, οι επικρίσεις στόχευσαν κυρίως στους ιδιαίτερα «παράξενους» χαρακτήρες της ταινίας και στην αίσθηση πολλαπλών, ασύνδετων κλιπς, με αντιδράσεις που την περιέγραφαν ως «ανατριχιαστική» και «κακώς μονταρισμένη».
Παράλληλα, πολλοί εξέφρασαν ανησυχίες για το μέλλον των εργαζομένων στη διαφήμιση, σημειώνοντας: «χωρίς ηθοποιούς, χωρίς ομάδα κάμερας… καλώς ήρθατε στο μέλλον της κινηματογραφικής παραγωγής. Και είναι χάλια».
McDonald’s unveiled what has to be the most god-awful ad I’ve seen this year – worse than Coca-Cola’s.
Fully AI-generated, that’s one. Looks repulsive, that’s two. More cynical about Christmas than the Grinch, that’s three.
I don’t wanna be the only one suffering, take a look: pic.twitter.com/lRYODLkkBJ
— Theodore McKenzie (@realTedMcKenzie) December 6, 2025
Η διευθύνουσα σύμβουλος της The Sweetshop, Μέλανι Μπριτζ, πήρε θέση υπερασπιζόμενη τη δουλειά της ομάδας της. Όπως ανέφερε, η διαδικασία δημιουργίας διήρκεσε «επτά εβδομάδες», με την παραγωγή να δουλεύει εντατικά για να δημιουργήσει «χιλιάδες λήψεις – και στη συνέχεια τις επεξεργάστηκε όπως θα κάναμε σε οποιαδήποτε παραγωγή υψηλής ποιότητας». Η ίδια τόνισε πως «Δεν ήταν ένα τέχνασμα τεχνητής νοημοσύνης», αλλά «Ήταν μια ταινία».

