Πλουραλισμός εκδόσεων για το ανανεωμένο Ford Ecosport

23/10/18 • 14:03 | UPD 23/10/18 • 14:03

Φώτης Ραΐσης

Το γνωρίσαμε στην Ελλάδα το 2003 ως «baby Kuga». Το EcoSport, το μικρό SUV της Ford, αναβαθμίστηκε στα σημεία καθότι ο ανταγωνισμός στην κατηγορία έχει συγκεντρώσει πολλές και αξιόλογες προτάσεις από κατασκευαστές που μέχρι πρότινος απείχαν

Το γνωρίσαμε στην Ελλάδα το 2003 ως «baby Kuga». Το EcoSport, το μικρό SUV της Ford, αναβαθμίστηκε στα σημεία καθότι ο ανταγωνισμός στην κατηγορία έχει συγκεντρώσει πολλές και αξιόλογες προτάσεις από κατασκευαστές που μέχρι πρότινος απείχαν (βλέπε Kia Stonic, Hyundai Kona, VW T-Roc, SEAT Arona, Opel Crossland κ.ά).

Η Ford δηλώνει πως στο ανανεωμένο EcoSport έχουν διαφοροποιηθεί ή προστεθεί περίπου 2.300 νέα εξαρτήματα. Βεβαίως, η εξωτερική εμφάνιση δεν έχει αλλάξει αισθητά όμως το εσωτερικό είναι ολοκαίνουργιο ενώ συνολικά υπάρχει αναβάθμιση και στην ποιότητα.

Ως βάση για το αναβαθμισμένο EcoSport έχει χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα και τα μηχανικά μέρη του Fiesta. Ωστόσο, η μεγαλύτερη ταύτιση παρατηρείται στο εσωτερικό όπου η κονσόλα απαλλάχθηκε από τα πολλά κομβία και ενισχύθηκε από την ύπαρξη μίας έγχρωμης οθόνης όπου στην βασική έκδοση είναι 5 ιντσών ενώ στις υπόλοιπες είναι 8 ιντσών – όπως στο Fiesta.

Η καμπίνα προσφέρει ικανοποιητική ευρυχωρία για τέσσερις επιβάτες με το πορτμπαγκάζ να κυμαίνεται από 310 έως 356 λίτρα. Η 5η πόρτα δεν ανοίγει προς τα πάνω αλλά είναι ανακλινόμενη, συνθήκη που περιορίζει την πρόσβαση προς τις αποσκευές, όταν το EcoSport είναι παρκαρισμένο σε στενούς χώρους.

Στα νέα στοιχεία θα βρείτε πλέον διχρωμίες – στις εκδόσεις ST Line προσφέρονται 4 επιλογές και δύο στις εκδόσεις Titanium – καθώς και μοντέλα με κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Αξίζει να σημειωθεί πως το σύστημα τετακίνησης (Intelligent All Wheel Drive) προέρχεται από τη μεγαλύτερη σειρά Kuga και διατίθεται μόνο με τον κινητήρα diesel EcoBlue 1,5 λίτρων (125 ίππων) ενώ στον πίσω άξονα τροχών φέρει και διαφορετική ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους.

Από την άλλη, οι εκδόσεις EcoSport με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς διατίθενται και με τον γνώριμο και πολυβραβευμένο 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης EcoBoost με 100, 125 ή 140 ίππους. Ο κινητήρας με τους 140 ίππους εφοδιάζει τις εκδόσεις ST Line.

Η εμπορική διάθεση του ανανεωμένου EcoSport στοιχειοθετείται πάνω σε 4 εκδόσεις εξοπλισμού (Business-Trend-Titanium – ST Line-ST Line Black Edition). Μεταξύ άλλων, η έκδοση Trend εφοδιάζεται με 7 αερόσακους, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα (Hill Start Assist), ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών, κλιματισμό, φώτα ημέρας LED, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι κ.ά. Η τιμή διάθεσης με τον βενζινοκινητήρα των 100 ίππων προσδιορίζεται στα 15.168 ευρώ.

Αντιστοίχως, η έκδοση diesel με τους 100 ίππους ξεκινά από τα 16.529 ευρώ. Από την άλλη, η έκδοση Business που αναμένεται να κερδίσει το ενδιαφέρον της αγοράς λόγω του αρκετά γενναιόδωρου πακέτου εξοπλισμού που διαθέτει, κοστίζει 17.407 ευρώ με τον κινητήρα βενζίνης 125 ίππων όσο και η έκδοση diesel με τους 100 ίππους.