Στόχος η ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης
Την εποχή που η τιμή της βενζίνης ήταν στα ύψη, κυκλοφορούσε ένα ανεκδοτολογικού τύπου ευφυολόγημα: «Τι με νοιάζει αν ακρίβυνε η βενζίνη; Εγώ 20 ευρώ έβαζα, 20 ευρώ βάζω». Το ίδιο θα μπορούσε να πει γελώντας με πίκρα και ένας καταναλωτής που κάποτε έδινε 5 ευρώ για ένα απορρυπαντικό και τώρα δίνει επίσης 5 ευρώ, αλλά για τη μισή ποσότητα. Πρόκειται για ένα από τα «τρικ» που έκαναν εταιρίες, οι οποίες, για να μην φανεί ότι προχώρησαν σε ανατιμήσεις, κρατούν σταθερή την τιμή, αλλά μειώνουν τις συσκευασίες..