Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Σε αυτό το κομμάτι, το LinkedIn ξεχωρίζει γιατί δεν είναι απλώς ένα ακόμα social media· είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική πλατφόρμα στον κόσμο, ένας χώρος όπου οι επιχειρήσεις συναντούν συνεργάτες, πελάτες και ευκαιρίες ανάπτυξης.
Το πρώτο μεγάλο πλεονέκτημα του LinkedIn είναι η δικτύωση με αξία. Ένας επιχειρηματίας μπορεί να έρθει σε επαφή με επαγγελματίες που πραγματικά τον ενδιαφέρουν: πιθανούς συνεργάτες, επενδυτές ή ακόμα και εξειδικευμένα ταλέντα για την ομάδα του. Για παράδειγμα, μια startup στον χώρο της τεχνολογίας μπορεί να βρει μέσω LinkedIn τον επόμενο στρατηγικό της συνεργάτη, κάτι που δύσκολα θα γινόταν σε ένα πιο “casual” social δίκτυο.
Εξίσου σημαντική είναι η προσωπική εικόνα. Το LinkedIn λειτουργεί σαν μια ψηφιακή επαγγελματική κάρτα που είναι πάντα διαθέσιμη. Μέσα από άρθρα, posts και σχόλια, ένας επιχειρηματίας μπορεί να δείξει την εμπειρία του, να μοιραστεί τις απόψεις του και να χτίσει αξιοπιστία. Ένα παράδειγμα: ένας ιδιοκτήτης γυμναστηρίου που μοιράζεται tips για fitness και επιχειρηματικότητα, μπορεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη όχι μόνο της τοπικής του κοινότητας αλλά και ενός ευρύτερου επαγγελματικού δικτύου.
Τέλος, το LinkedIn είναι και ένα εργαλείο στρατηγικής πληροφόρησης. Από τις τάσεις της αγοράς μέχρι τις κινήσεις του ανταγωνισμού, προσφέρει καθημερινά insights που βοηθούν έναν επιχειρηματία να παίρνει καλύτερες αποφάσεις. Το σημαντικό είναι ότι όλα αυτά γίνονται μέσα σε ένα περιβάλλον με ξεκάθαρη επαγγελματική στόχευση – και αυτό κάνει το LinkedIn διαφορετικό από κάθε άλλο social media.
Η εμπειρία μου δείχνει ότι όσοι επιχειρηματίες αξιοποιούν το LinkedIn στρατηγικά, καταφέρνουν να ξεχωρίσουν, να χτίσουν εμπιστοσύνη και να ανοίξουν νέους δρόμους για την επιχείρησή τους. Δεν είναι απλώς μια πλατφόρμα προβολής· είναι ένα εργαλείο ανάπτυξης που, αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να γίνει το κλειδί για τη μελλοντική επιτυχία.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr

Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 15 χρόνια με επιτυχημένα case studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display- Mobile-Video- Shoppind Ads).
