Μια βδομάδα ακόμα για να … κάνετε βόλτα στον «Κήπο του Επίκουρου» της Εριέττας Βορδώνη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μια βδομάδα έμεινε για να ολοκληρωθεί η πολύ επιτυχημένη έκθεση της Εριέττας Βορδώνη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.«Ο Κήπος του Επίκουρου», όπως είναι ο τίτλος της έκθεσης, που δημιούργησε η καταξιωμένη ζωγράφος, γεμάτος χρώματα, ευωδιές και θετική διάθεση, θα παραμείνει ανοιχτός ως την 1η Ιουλίου.