Αν έρχονταν εξωγήινοι στη Γη, τι θα έτρωγαν;
Ένα ερώτημα τόσο παλιό όσο και η επιστημονική φαντασία έρχεται ξανά στο προσκήνιο με αφορμή τη νέα ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ «Ημέρα αποκάλυψης» (Disclosure day): Αν οι εξωγήινοι έρχονταν τελικά στη Γη, ποιος θα ήταν ο σκοπός τους; Θα έρχονταν για να μας κατακτήσουν, για να μας μελετήσουν… ή μήπως για να αναζητήσουν μια νέα πηγή τροφής;