Η ανάρτηση δημοσιεύθηκε λίγες ώρες μετά την απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου, με την οποία κρίθηκε προφυλακιστέος 57χρονος πρώην αυτοδιοικητικός, ο οποίος κατηγορείται για ηθική αυτουργία στην ανθρωποκτονία του 49χρονου προέδρου. Στο μήνυμά του, ο Μανώλης Προβιδάκης εκφράζει δημόσια τις ευχαριστίες του προς τον δικηγόρο Ηρακλείου Γεώργιο Στειακάκη και τους συνεργάτες του, κάνοντας λόγο για σημαντική συμβολή στη νομική υποστήριξη της υπόθεσης και στην ανάδειξη κρίσιμων στοιχείων κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.
Παράλληλα, αναφέρεται στις δικαστικές εξελίξεις, σημειώνοντας ότι η προφυλάκιση και του τρίτου κατηγορουμένου αποτελεί σημαντική εξέλιξη στη διερεύνηση της υπόθεσης, ενώ τονίζει τη σημασία της συνέχισης της δικαστικής διαδικασίας έως την τελική κρίση. Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι η υπόθεση δεν έχει ολοκληρωθεί και ότι η προσπάθεια για πλήρη διαλεύκανση συνεχίζεται, κλείνοντας με αναφορά στη μνήμη του αδικοχαμένου προέδρου.
Κλείνοντας την ανάρτησή του, σημειώνει ότι ο αγώνας για τη δικαίωση δεν έχει ολοκληρωθεί, στέλνοντας μήνυμα συνέχισης της προσπάθειας μέχρι την τελική δικαστική κρίση: «Ο δρόμος για την πλήρη δικαίωση δεν έχει τελειώσει. Συνεχίζουμε μέχρι το τέλος. Για τον Αλέκο μας», αναφέρει χαρακτηριστικά. Η ανάρτηση του αναφέρει: «Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια τον δικηγόρο Ηρακλείου Γεώργιο Στειακάκη και τους συνεργάτες του, για την πολύτιμη νομική υποστήριξη που παρείχαν στην υπόθεση της δολοφονίας του αδικοχαμένου «αδελφού μου», Αλέξανδρου Δασκαλάκη.
Με επιμονή, επαγγελματισμό και απόλυτη προσήλωση στην αναζήτηση της αλήθειας, συνέβαλε καθοριστικά στο να ξετυλιχθεί το νήμα της υπόθεσης, να αναδειχθούν κρίσιμα στοιχεία και να τεθούν ενώπιον των αρμόδιων εισαγγελικών και δικαστικών αρχών. Οι εξελίξεις αυτές οδήγησαν στην προφυλάκιση και του τρίτου κατηγορουμένου, μετά από απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου. Ιδιαίτερη αξία έχει για εμένα το γεγονός ότι επέλεξε να σταθεί στο πλευρό της αλήθειας και της δικαιοσύνης. Σε μια εποχή που οι αξίες δοκιμάζονται, υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που τιμούν το λειτούργημά τους με ήθος, αξιοπρέπεια και συνέπεια. Γιώργο, σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τον αγώνα που έδωσες και συνεχίζεις να δίνεις μαζί μας. Ο δρόμος για την πλήρη δικαίωση δεν έχει τελειώσει. Συνεχίζουμε μέχρι το τέλος. Για τον Αλέκο μας».